sympathetic Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Ut med språket! Vad sysselsätter du dig med när det är paus i en MTT? Yoga, baka bröd eller stirra rakt ut i det tomma intet? * Flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nauzea Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Pissar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lumor_ Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Sitter och svär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPrytz Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Fixar eventuel mat och går på toa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Somnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 röker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 skiter/pissar/fixar mat-dricka/svär o våldtar allt som rör på sig/Ler o tänker va jag ska göra me mina pengar jag ska vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Pissar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 nr1. pissa nr2. fixa nått ätbart ifall jag är hungrig nr.3 irriterar mig över att det är paus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 nr1. pissanr2. fixa nått ätbart ifall jag är hungrig nr.3 irriterar mig över att det är paus Tror vi är rätt lika varandra. Exakt anlys av vad jag gör under pausen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Varning! kolla er inte i spegeln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Jag har aldrig klarat mig så långt som till en paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 nr.3 irriterar mig över att det är paus stämmer rätt bra det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Fixar mat och klagar i chatten på att det är paus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 surfar på PF och när pausen är över så inser jag att jag skulle behöva besöka toan och då blir jag irriterad över att pausen inte är längre eller i lämpligare tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aplsin Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 pissar, röker och fyller på dricka. fixar nån macka om jag är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Röker.. ringer polarna och berättar vad jag ska bjuda på när jag vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Muggen och nåt från kyl eller skafferi på väg upp för trappen och inse att man bommat en bra giv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Fokuserar på de andra 5 borden typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Armhävningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 tränar ALL IN moves, gäller att ha rätt känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Försöker lära mig om stege är högre än färg och om A är ett eller tretton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 nr1. pissanr2. fixa nått ätbart ifall jag är hungrig nr.3 irriterar mig över att det är paus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Homer J S Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Försöker ta ifatt all porrsurfning som man missat under turneringen. Drar en banjo om jag ligger över average stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 A) Pissa b) Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts