serenity Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag sitter på knappen och plockar upp K:heart: A:club:. Lite småfakta: Löst bord. leone77 har spelat 120 händer med ett resultat på -26BB/100, 70% VPIP. Övriga spelare har jag inte full koll på, men thrasher verkar vettig. I syftet att göra detta till en analys säger jag inte mera till en början. Texas Hold'em $1-$2 (Real Money) Seat 6: leone66 ($94.90 in chips) Seat 8: Ree_77 ($50.55 in chips) Seat 9: J Thrasher ($191.45 in chips) Seat 10: HERO ($173.60 in chips) ANTES/BLINDS leone66 posts blind ($0.50), Ree_77 posts blind ($1). PRE-FLOP J Thrasher bets, HERO raises, leone66 caps, Ree_77 calls, J Thrasher calls, HERO calls. FLOP ($16) [board cards J ,10 , J ] leone66 checks, Ree_77 checks, J Thrasher checks, HERO checks. TURN ($16) [board cards J ,10 ,J ,4 ] leone66 checks, Ree_77 bets, J Thrasher folds, HERO calls, leone66 folds. RIVER ($20) [board cards J ,10 ,J ,4 ,K ] Ree_77 bets, HERO calls. Jag hittade ingen handkonverterare som funkade (en visade att potten blev ~150BB dock) så jag skrev om själv, lite småjobbigt. Citera
devilpike Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag tycker att du borde ha höjt på floppen eftersom du höjde pre. sedan borde du inte ha synat med på turn utan träff. Känns lite väl fiskigt att hoppas på att en kung el Ess ska komma på rivern. synen på rivern är väl ganska självklar då potten är så stor, om inte bettet är allt för stort Citera
Hume Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag tycker att du borde ha höjt på floppen Det är ganska omöjligt, ser du varför? Citera
devilpike Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 synen på turn är i alla fall dålig o det e klart man höjer lite på flop med en round-check bakom sig Citera
Callahan Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag tycker du väljer en utmärkt variant. Synen på turn är rätt om du vinner hälften av gångerna du träffar och det borde du göra. Du kan även vinna oförbättrat för övrigt. När fi betar river känns det lite kallt så det räcker bra med syn. Citera
eurythmech Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag skulle nog spelat den likadant, vet inte vad det säger dock Citera
Hume Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 synen på turn är i alla fall dålig o det e klart man höjer lite på flop med en round-check bakom sig För det första har ingen betat på flopen, så du kan inte höja. För det andra är det fixed limit. Citera
Recommended Posts