Gå till innehåll

Sportbettingdagbok - NBA!


Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjar direkt med att spela..

 

Serbia and Montenegro - Holland

under 2.5 mål 1.5 odds

Bet: 100kr

Möjlig vinst: 50kr

 

Dubbel - Angola - Portugal (-1) handikapp

Serbia and Montenegro - Holland 1X2

Odds: 3.8, bettar på vinst för holland och för portugal

Bet: 50kr

Möjlig vinst: 140kr

 

Nuvarande Bankrulle:

846kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

ska köra lite livebet på japan - australien

 

det får bli en under 2.5mål bet, lagen verkar inte vara på något mål humör.. det står 0-1 nu (73min), är ganska säker på att det kommer hålla..

 

Spel: Australia - Japan

Typ: over/under 2.5mål

Odds: 1.32

Bet: 100kr

Värde: 132kr

 

 

Bankrulle:

896kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan.. jobbiga 10 sista minuter det var, men australien var värda segern :)

får ta nya tag och spela tillbaka pengarna på kvällens match!

 

 

Australia - Japan

-100:-

 

 

Bankrulle:

896:-

 

 

Vart finns bonusen? Kod eller?

 

Mvh

 

bonusen gick tyvär ut den 11juni, ett gyllene tillfälle att få 1000:- gratis annars..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

bonusen gick tyvär ut den 11juni, ett gyllene tillfälle att få 1000:- gratis annars..

 

 

Gratis och gratis, supporten på Expekt (spelindustrins sämsta support) skickade det här till mig:

 

Du förlorar din rättighet till bonusen om du begär ett uttag innan bonus beloppet har omsatts.

 

Det betyder att om du begär ett uttag av insatta pengar kommer bonusbeloppet att dras från ditt saldo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, konstigt att jag fick tillbaka mina 2000kr till neteller.. de tog dock en avgift på 3,9% eftersom att jag inte hade omsatt min insättning.

Jag har fortfarande kvar min bonus och kan spela med den!

 

annars kan man ju sätta in 2000kr, ta bonusen och sätta in sin insättning på pokerkontot och sedan spela för de 1000kr man får i bonus.. förlorar man bonusen kan man skicka tillbaka 2000 från poker till betting och ta ut den!

 

kommer ihåg att det fanns en 500kr bonus under hösten, där gick det också att ta ut sin insättnig men endå behålla bonusen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

annars kan man ju sätta in 2000kr, ta bonusen och sätta in sin insättning på pokerkontot och sedan spela för de 1000kr man får i bonus.. förlorar man bonusen kan man skicka tillbaka 2000 från poker till betting och ta ut den!
Tror jag knappast, såvida du inte han omsätta 5x innan du gula.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, 5 min före match, lägger ett spel på Italien - Ghana med ett måls övertag för ghana, det borde italien klara av, eller?

 

Spel: Italy - Ghana

Typ: handicap (-1.0 Italy)

Odds: 2.75

Bet: 50:-

Värde: 137,5:-

 

GOGO Italy....

 

 

 

Bankrulle:

846:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Du förlorar din rättighet till bonusen om du begär ett uttag innan bonus beloppet har omsatts.

 

Det betyder att om du begär ett uttag av insatta pengar kommer bonusbeloppet att dras från ditt saldo."

 

Fick exakt samma email precis. Har endast omsatt 2 gånger. Ska omsätta en del på Brasilien matchen imorgon iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Du förlorar din rättighet till bonusen om du begär ett uttag innan bonus beloppet har omsatts.

 

Det betyder att om du begär ett uttag av insatta pengar kommer bonusbeloppet att dras från ditt saldo."

 

Fick exakt samma email precis. Har endast omsatt 2 gånger. Ska omsätta en del på Brasilien matchen imorgon iaf...

 

okej.. då jag satte in pengarna stod det i vilkoren typ, kommer inte ihåg exakt men nått om att pengarna blir frysta även ens insättning om man på nått sätt missbrukar bonusen (inget om att man inte får ta ut pengar). vet inte riktigt hur man missbrukar en bettingbonus då man inte kan fuska eller något liknande..

hur som helst skickade jag tillbaka mina pengar till neteller men har fortfarande kvar min bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att det generellt är ett dåligt spel att spela Italien med handikapp för motståndarlaget. Italienarna är mästare på att försvara en uddamålsledning, och jävligt taktiskt drivna. De går aldrig bort sig defensivt för att försöka göra 2-0.

 

GL med bettingen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lägger in ett bet på kvällens matcher, får bli en dubbel!

 

 

Match: Brazil - Croatia France - Switzerland

Typ: 1X2 dubbel

Odds: 2.12

Bet: 100:-

Värde: 212:-

 

Borde pricka in rätt ikväll, är lite osäker på frankrikes match, har slutat lika två senaste mot de här laget.. Brasilien ska dock vinna stort, kroatien är för överskattade!

 

 

Bankrulle:

884:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...