Albert Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Vad heter böckerna som är med i Ghost dog....? Var fem år sedan jag såg filmen men jag kommer ihåg att det var med tre (?) kände samurajböcker. Citera
Hjort Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Gissningsvis ingick http://en.wikipedia.org/wiki/The_Book_of_Five_Rings iaf. Citera
devalanteriel Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Citaten som återkommer mellan akterna är ur Hagakure. Boken han lånar ut till Pearline är Rashomon and Other Stories. Den tredje boken är nog The Book of Five Rings, men jag minns inte riktigt. Flyttar i morgon så den ligger nedpackad, men har ingen gett det korrekta svaret på söndag eller måndag kan jag kolla. Jarmusch är lite av en husgud här... Citera
devalanteriel Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Just ja. Skulle kolla upp det. Uppar tråden medan jag minns det så att jag kan göra det i morgon. Citera
eurythmech Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Wow, visste inte att man fick göra så Citera
Recommended Posts