Gå till innehåll

PLO - Varför sätter man sig i sådana situationer?


Recommended Posts

1) Fold preflop.

2) Pott flop.

 

Att trixa med suckerkåken är bara onödigt. Får du action är du i allra bästa fall uppe mot en tomte som överspelar AAxx, i näst bästa fall uppe mot en 7xxx som har lite sköna outs mot din hand, i värsta fall drar du dött mot 73xx-kombon.

 

Beta ut och se vad som händer. Så kort stack som du har är jag benägen att ställa in om jag blir re-raisad beroende på reads.

 

Folda turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folda preflop och akta dig för att spela händer mot Wasaviking han har rigg konto ;)

 

Haha ja om WasaViking mot alla förmodan skulle beta eller raisa så folda direkt,,Han har alltid nuts i dom fallen så fold är självklart i detta fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folda preflop och akta dig för att spela händer mot Wasaviking han har rigg konto ;)

 

Haha ja om WasaViking mot alla förmodan skulle beta eller raisa så folda direkt,,Han har alltid nuts i dom fallen så fold är självklart i detta fall

 

TheCod du e fan störd,,,WasaViking är ju erkänt slaskig. Det vet alla att han är nästan i klass med mig på preflop raise procent. ååååååh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...