back Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Table Table 96056 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 5 Seat 1: flipbelt ( $18.07 ) Seat 4: Im_With_Stupid ( $166.63 ) Seat 6: Iritator1 ( $97 ) Seat 2: Sundance__Kid ( $142.40 ) Seat 5: Flumone ( $114.54 ) Sundance__Kid posts small blind [$0.50]. Im_With_Stupid posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Sundance__Kid [ Ah As ] Flumone calls [$1]. Iritator1 calls [$1]. flipbelt folds. Sundance__Kid raises [$4.50]. Im_With_Stupid raises [$8]. Flumone folds. Iritator1 folds. Sundance__Kid raises [$15]. Im_With_Stupid calls [$11]. ** Dealing Flop ** [ 4h, 6s, Qc ] Sundance__Kid bets [$30]. Im_With_Stupid is all-In [$146.63] Har ingen read på min motståndare här. Vad tror ni? Hade han QQ eller har han KK? Är det för vekt att lägga sig här? Citera
Pokemonn Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jag tror på KK. All-in! Annars kör han hårt med damerna pre-flop... och onödigt hårt efter floppen. Men en floppad Q-triss hade jag definitivt inte kört all-in på den floppen. Citera
richardd Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Tror han har QQ men skulle tilt synat endå Citera
bossbaver Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jag tror på KK. All-in!Annars kör han hårt med damerna pre-flop... och onödigt hårt efter floppen. Men en floppad Q-triss hade jag definitivt inte kört all-in på den floppen. xaktomundo! Citera
cOP Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Löjligt överspelat om han har QQQ, blixtsyn. Din reraise preflop är däremot i minsta laget. Spela minst 25 totalt. Citera
spyse Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Löjligt överspelat om han har QQQ, blixtsyn.Din reraise preflop är däremot i minsta laget. Spela minst 25 totalt. Varför löjligt överspelad om han har QQ? Om Hero sitter med KK så vill QQ inte se ett A på turn. Sätter fi Hero på AA/KK (främst då AA) så är det ju bara att trycka in och hoppas på syn. Citera
Recommended Posts