Gå till innehåll

Ken är favorit i 3 Champs


gdaily

Recommended Posts

D är väl marginellt? chirs måst klara sig längre minst 47,7% av gångerna. Vad spelar champsen+kent för förutom sk "äran"?

 

Bara äran vad jag vet. Joe och Greg är nog jävligt sugna på revanch, Ken bara måste försvara äran, och Chris vill väl bara dricka öl och flirta med dealern, antar jag... så 2.10 är nog rätt odds...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Parbet har nu lagt upp odds även för "vinnare av bordet".

 

Outrights Back Lay

Mathias Patriksson 10.00

Ola Rubin 10.00

Erik Kasselstrand 10.00

Richard Bertillson 10.00

Jens Lusua 8.00

Erik Hjertberg 7.00

Chris Moneymaker 6.00

Joe Hachem 4.50

Greg Raymer 4.50

Ken Lennaárd 4.00

 

Det är väl rätt resonerat att Internetkvalarna står i högre odds... de spelar ju kanske inte för att vinna utan för att först och främst bli 2bästa kvalspelare". Själv tror jag att de tre chimpansernas taktik är att ge Ken på nöten, och strunta i alla andra. Får de bort Ken så ska de sedan vara "trevliga" mot kvalspelarna. Så ja, det är en lustig tävling :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är väl rätt resonerat att Internetkvalarna står i högre odds... de spelar ju kanske inte för att vinna utan för att först och främst bli 2bästa kvalspelare".

 

Låter inte särskilt logiskt. Om jag kvalificerat mig skulle målet vara att slå ut en världsmästare, inte att komma före nån annan inkvalad. Skulle mycket hellre komma trea slagen av två kvalare jämfört med samma placering och slagen av två (ex-)världsmästare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är väl rätt resonerat att Internetkvalarna står i högre odds... de spelar ju kanske inte för att vinna utan för att först och främst bli 2bästa kvalspelare".

 

Låter inte särskilt logiskt. Om jag kvalificerat mig skulle målet vara att slå ut en världsmästare, men att komma före nån annan inkvalad. Skulle mycket hellre komma tre slagen av två kvalare jämfört med samma placering och slagen av två (ex-)världsmästare.

 

Är väl en WSOP biljett till bäste kvalare? i så fall så blir jag hellre slagen av två världsmästare än 2 kvalare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är väl rätt resonerat att Internetkvalarna står i högre odds... de spelar ju kanske inte för att vinna utan för att först och främst bli 2bästa kvalspelare".

 

Låter inte särskilt logiskt. Om jag kvalificerat mig skulle målet vara att slå ut en världsmästare, men att komma före nån annan inkvalad. Skulle mycket hellre komma tre slagen av två kvalare jämfört med samma placering och slagen av två (ex-)världsmästare.

 

Är väl en WSOP biljett till bäste kvalare? i så fall så blir jag hellre slagen av två världsmästare än 2 kvalare?

 

:oops: Hade inte koll på det. Förklarar ju saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...