hogge75 Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 HBKs hemsida försvann snabbt Kan någon vänlig själ lägga ut HBKs turneringar i Maj, eller iaf PMa. tack. Citera
puppets Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 hbk har fått ny ägare...så jag vet inte hur det ser ut nuförtiden..den nya ägaren är blomman Citera
malmster Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jobbar du aldrig cDk? Ska bli mycket intressant att se vad som händer med HBK nu efter ägarbytet. Tyckte nog att ingo verkade vara på rätt väg med klubben... Citera
hogge75 Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jaha ja, där ser man Ingen turnering ikväll då iaf Citera
puppets Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jobbar du aldrig cDk? Ska bli mycket intressant att se vad som händer med HBK nu efter ägarbytet. Tyckte nog att ingo verkade vara på rätt väg med klubben... han var på rätt väg...men det hade tydligen vart så jävla mycket chafs på senaste tiden så han orkade inte längre....fär väl börja köra hos niima nu eller nått............ps: fixa poker landet Citera
cDk Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 malmster, pfffffffffft, jag är iaf här, räcker inte det? Citera
malmster Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jag har viss erfarenhet av att det räcker, ja. Lite som vid våra pokerkvällar: Du är där, men jag har aldrig sett dig egentligen göra något... =) Citera
Recommended Posts