vonClopt Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Klart det borde starta en seriös pokerklubb i Umeå. Skulle vara kanon. Citera
stroem Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 i regel så är cashgamesen som spelas via umepoker 2/4 i blinds. när det spelas sidegames vid turneringar så brukar det spelas 5/10 Citera
Hero86 Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Finns det något umepoker nu? sidan fungerade inte för mig. Eller finns det något annat "sällskap" som kör regelbundna turneringar i umeå? Citera
breather Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Jag skulle också vara intresserad av att veta om det finns andra ställen att spela livepoker på här i umeå. Nu när umepoker.se e nere så är det lite svårt att hitta ställen. maila gärna: kim@weine.se //Kim Citera
RedClay Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 jag joinar gärna också ifall det är spel på gång.. lcgl87@hotmail.com släng i väg ett mail bara.. Citera
cG_ Postad 27 Mars , 2008 Rapport Postad 27 Mars , 2008 Om någon är sugen på Cashgame i Umeå så skicka gärna ett PM till mig, jag är grymt sugen! siktar på 5/10 i blinds. Även om det finns någon som vill grinda online så skicka gärna ett PM till mig med. Citera
cG_ Postad 1 April , 2008 Rapport Postad 1 April , 2008 Kul att det finns ett intresse iaf att köra live i umeå, men jag vill fortfarande att fler ska höra av sig! så jag upprepar, är du sugen på livepoker 5/10 blinds eller liknande, skicka PM till mig! Citera
RedClay Postad 3 April , 2008 Rapport Postad 3 April , 2008 släng iväg ett meddelande till mig med ifall det finns intresse för lite lägre spel, max 2-5, typ och lägre.. Citera
cG_ Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Blir även 5/10 CG i vinter! så är det någon som missade förra året så PMa gärna om intresse finns! Citera
BAR-Aker Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 För er som är lite sugen på turneringar i umeå så har vi sparkat liv i gamla umepoker.se men med ny hemsida. Använd den gamla umepoker.se urln så länkas ni direkt till det forumet vi använder nu. Mvh BAR Citera
jacob1983 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Hej. Jag har följt detta forum ett tag nu. Blir det något Cash G spel? Är intresserad av att vara med isåfall. Hör gärna av er om det blir någe i umeå. M.V.H Citera
asfalten Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Händer det något på turneringsfronten? Citera
mrALMIGHTY Postad 11 Februari , 2009 Rapport Postad 11 Februari , 2009 Hur ser det ut med pokerspelandet i Umeå? Jag har nyligen flyttat hit och känner inte till staden så bra ännu, så tänkte det vore kul om det fanns andra pokerintresserade här som vore sugna på live-spel. Citera
RePop Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Hej! Livesuget har tagit över enormt nu och jag funderar på att försöka styra upp ett cashgame i Umeå. Tänkte kolla här om det finns intresse. Tippar jag vet en 5-10 spelare i området. Maila gärna intresse till mig om du är sugen! Andreas ~raamaa@hotmail.com Citera
asfalten Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Hej! Livesuget har tagit över enormt nu och jag funderar på att försöka styra upp ett cashgame i Umeå. Tänkte kolla här om det finns intresse. Tippar jag vet en 5-10 spelare i området. Maila gärna intresse till mig om du är sugen! Andreas ~raamaa@hotmail.com den där emailaddressen fungerar jävligt dåligt. Citera
DL Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 cashgame av ikväll 4dec ? vi är 3st taggade spelare, behöver inte köra så högt, mest för att det är skoj, 1-2 ? 2-5? vad vet jag! vi tar bara någen lägenhet på ålidhem o sen kör vi lite! skriv här om det finns intresse Citera
Hagan Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 cashgame av ikväll 4dec ? vi är 3st taggade spelare, behöver inte köra så högt, mest för att det är skoj, 1-2 ? 2-5? vad vet jag! vi tar bara någen lägenhet på ålidhem o sen kör vi lite! skriv här om det finns intresse Skulle nog ha kunnat vara sugen men har lovat att spela badminton med några kompisar ikväll.. Styra upp någon annan kväll? Citera
Danka Postad 4 December , 2009 Rapport Postad 4 December , 2009 Kan tyvärr inte ikväll men kan tänka mg en annan kväll. Citera
Cashcow Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Tjo. Jag vet inte riktigt om detta forum är det bästa eller så men jag är riktigt intresserad av CG i Umeå trakten. Allt mellan 1-2 poker för skojj till 10-20 poker är intressant. Vet någon vart man ska höra av sig? Maila mig game_import@hotmail.com Citera
cG_ Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 På lördag kring 15.00 kommer vi att köra igång CG, 5/10 NHL med max buyin på 2k. (brukar dock bli lite hårdare spel ju länge kvällen lider) finns plats för 4 personer till, om någon är sugen är det bara att ni mailar. Öl och dylikt kommer att intagas, blir förmodligen utgång efteråt. Citera
cG_ Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Tänkte bara uppdatera tråden lite och säga att det finns 1 plats kvar till dagens CG. Bara maila om du är sugen, INFO finns i ovanstående inlägg Citera
umecity Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Om inte så finns det en klubb redan i Umeå där det körs CG 4 kvällar i veckan. Där är det dock 10/10 som oftast men ibland körs det 2/4 också. Citera
Mohican Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Kan man inte flytta Umeå till Göteborg? Citera
jawa74 Postad 21 Juni , 2010 Rapport Postad 21 Juni , 2010 Är också intresserad av live poker i umeå regionen nu sen citypoker lagt ner... kontakta mig gärna på: pride1974@hotmail.com Lirar även hemma då och då. Citera
Longple Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 bump ifall någon ska styra någe cashgame/turrar i sommar kan lägga till på msn/maila mig på fille_110@hotmail.com är sugen på allt mellan 2/4-10/20ish stakes. alkoholförbud är ej välmött Citera
Recommended Posts