Gå till innehåll

300+40 Freeze hos AlingsåsPK 6 maj!


AxANinh0

Recommended Posts

På lördag är det dags igen. Vi kör en 300 tändsticksfreezeout.

 

Expekt kommer gå in och sponsra alla som placerar i prizepoolen med $20 (~150kr) insatta på sitt expektkonto. Detta förutsätter dock att du har uppgivit ditt expektkonto till mig _innan_ turneringen startar.

 

Anmäler man sig ett dygn innan turneringen startar får man 1000 extra i marker att börja med. Betalar man buy in en timme innan turneringen startar får man ytterliggare 1000 i marker. Kombinerat ger detta alltså 7000 i startmarker, vilket givetvis är en stor fördel, speciellt i en freezeoutturnering.

 

Vi öppnar klockan 12:00 med cashgames och sit&goes. Mainturneringen startar klockan 18:00.

 

Registrering gör ni via mail (alingsaspk@yahoo.se). Jag svarar dock inte på anmälningar på grund av att mitt ip har börjat bli blockerat av diverse spamskydd. Svarar dock på frågor och till nya medlemmar.

 

Datum: Lördag, 6:e maj.

Start: Klockan 18.00.

Speltyp: Texas Hold'em NL Freezeout

Inköp: 300+40 "tändstickor"

Antal platser: 70.

Startmarker: 5000

Blindsen startar på 25/50 och ökar var 20:e minut första timmen, därefter var 25:e.

 

Kolla in hemsidan för mer info, http://www.alingsaspk.com

 

 

Välkomna!

 

/Pierre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte sådär jätteseriöst med tändstickor och extra marker om man kommer och anmäler sig före alla andra :roll:

 

(Ber om ursäkt om jag har missuppfattat det där med tänkdstickorna, men det är tändstickor ni spelar med som marker?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte sådär jätteseriöst med tändstickor och extra marker om man kommer och anmäler sig före alla andra :roll:

 

(Ber om ursäkt om jag har missuppfattat det där med tänkdstickorna, men det är tändstickor ni spelar med som marker?)

 

Ja, du har nog missuppfattat det hela. Diverse lotteriinspektioner kan bli sura om man annonserar att man spelar om "pengar" så inköpet är "tändstickor".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jozoa. Du har missuppfattat hela grejen.

 

Vi spelar med marker. Tändstickor är ett kodord för pengar.

 

Du har bilder från tidigare turneringar på vårt forum, som du hittar på vår hemsidan, http://www.alingsaspk.com

 

Supertequila, vi blir runt 40 pers, mer eller mindre. Strukturen är rätt balanserad. Vid 40 pers är det 6 platser i poolen.

 

/Pierre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...