Gå till innehåll

Bugg, störiga bildfel på POKERFORUM.nu?


Recommended Posts

Hejsan,

Jag har under en tid stört mig en smula på att forumet iallafall för mig buggar rätt friskt när det gäller div. bilder, knappar och avatarer. Det klassiska är att det istället för en "besvara"-knapp är en bild från typ Futurama (oftast) eller annan random smiley.. ibland är det helt rätt... i övrigt är det rätt många olika varianter som uppkommer, här är den som fick mig tröttna..Skärmdump

 

Några tips eller idéer kring vad som kan vara fel? (eftersom ingen annan verkar klaga så är det väl möjligt att det är jag som har problemos med min FF)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte räcker med att rensa cacheminnet så är sista utvägen, som däremot garanterat löser problemet, att installera om ditt operativsystem.

 

På min windowsburk brukar jag göra det var 3e/4e månad för att slippa en massa irriterande småfel som alltid uppstår.

Dessutom går det fortare att göra det ju oftare du gör det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du testat att rensa cache-minnet?

Prova att hämta en aktuell sida från sörvern genom att klicka ctrl + F5.

Man lär sig något nytt varje dag, verkar ha fungerat faktiskt.

Tack... men.. jagg känner mig lite tom nu, Futurama-bilderna var ju trots allt lite roliga... men bebisen mycket irriterande... vad ska jag nu ha som undanflykt för mina tillkortakommanden kring pokerborden? Min ursäkt "men PF.nu buggar ju för mig" har räddat hedern många gånger! :P

 

Danke danke!

Känner mig som en väldigt smart civilingenjör (ind.ek logistik/datateknik) faktiskt, kunnig som bara den, ctrl+F5 låter som något man borde kunna om man inte är helt off.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner mig som en väldigt smart civilingenjör (ind.ek logistik/datateknik) faktiskt, kunnig som bara den, ctrl+F5 låter som något man borde kunna om man inte är helt off.

 

Å, det är bara en i raden av ovärderliga kunskaper som jag dagligen öser ur min bottenlösa källa av kunskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...