Gå till innehåll

Ekenstars PLO dagbok


Recommended Posts

Fettminskningen går ganska hyffsad, midjan nere på 99 cm. Trappar upp dieten lite grann och tar bort mjölken från kosten, blir vatten istället i proteindrinkarna. Och istället för att mixa ner havregryn i proteindrinkarna blir det till att koka gröt istället.

 

Idag blev det lite mer spel än igår. Tråkigheterna först, förlorade nästan ett inköp i början när jag överspelade ett tvåpar. Pottade på floppen och fi minraisade. Jag pottade om, trodde han satt på stegdrag+färgdrag men han satt tyvärr på set. Sen hade jag inget flyt med AAxx händerna, dubblade bl.a upp en shortstack med AA75 mot AK84s. All-in preflopp. Ett ess på floppen, men han fick in färgen. Sen mötte jag ett lösaggro på ett bord, lagt upp några HH mot honom i HH forumet.

 

Vann en stor pott med ett tvåpar:

 

Pre-flop: (8 players) Hero is CO with :9d::Ts::Jd::9s:

UTG calls, UTG+1 folds, MP1 calls, MP2 raises to $2, Hero calls, Button folds, SB calls, BB calls, UTG calls, MP1 calls.

 

Fin hand, hade det inte varit höjt redan hade jag höjt.

 

Flop: :Jh::Th::7c: ($12, 6 players)

SB checks, BB checks, UTG checks, MP1 checks, MP2 checks, Hero bets $11.4, 2 folds, UTG calls, MP1 calls, MP2 calls.

 

Mindre troligt att nån har stege, mina nior blockar en del.

 

Turn: :3s: ($57.6, 4 players)

UTG checks, MP1 checks, MP2 is all-in $8.85, Hero raises all-in $49, UTG calls all-in $3.7.

Uncalled bets: $40.15 returned to Hero.

 

Blank turn, raisar all-in, vill få bort Mp2 som har en ganska stor stack.

 

River: :2s: ($79, 0 player + 3 all-in - Main pot: $68.7, Sidepot 1: $10.3)

 

Final pot: $79

 

Mp2 showed :8h::Ah::5s::As:

UTG mucked :3d::5h::Ac::Qh:

 

 

Sen drog jag ut i en hand när jag floppade näst-nötstegen och tvåpar:

 

BB satt och gnällde rätt mycket på SB och SB gnällde tillbaka, ganska underhållande.

 

Stack sizes:

Hero: $49

UTG+1: $47.50

MP1: $53

MP2: $36.60

MP3: $24.50

CO: $59.15

Button: $25.95

SB: $227.30

BB: $177.40

 

Pre-flop: (9 players) Hero is UTG with :8c::6d::5h::9h:

Hero calls, 2 folds, MP2 calls, 3 folds, SB raises to $1.75, BB calls, Hero calls, MP2 calls.

 

Flop: :8h::6c::7d: ($7, 4 players)

SB checks, BB bets $7.6, Hero raises to $30.4, 2 folds, BB raises to $53.2, Hero calls all-in $16.6.

Uncalled bets: $6.2 returned to BB.

 

Turn: :6s: ($101, 1 player + 1 all-in - Main pot: $101)

 

River: :Ad: ($101, 1 player + 1 all-in - Main pot: $101)

 

Results:

BB showed :Js::Th::3s::9s:

 

Han gnällde som fan på mig att jag drog ut med xxxxing 86 under några händer efteråt :). Går väl inte spela annorlunda när han höjer pott pre och pottar floppen?

 

Bankrullen tog ett rejält kliv framåt idag:

 

BR Start $2153.90

BR Slut $2309.75 (316 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev inget spel igår torsdag. Nu på fredagsmorgonen blev det några händer. Gick väl sådär, fick aldrig några bra kort. Och när man gjorde det:

 

Jag har :Th::Qc::Ks::Ac: i CO och höjer pott. SB som har 7.80 kvar höjer all-in och bara jag synar. Han har :3s::3c::Jd::Kh: och träffar givetvis en 3:a.

 

Vann en hyfsad pott med ett riktigt sunkigt tvåpar:

 

Pre-flop: (7 players) Hero is Button with :Jd::Th::Kd::6s:

UTG folds, UTG+1 calls, MP1 calls, CO folds, Hero calls, SB calls, BB checks.

 

Lite slask på knappen då jag aldrig fick några kort.

 

Flop: :6h::9c::Qs: ($2.5, 5 players)

SB checks, BB checks, UTG+1 checks, MP1 bets $1, Hero raises to $5.4, SB folds, BB calls, 2 folds.

 

MP1 talar om att han har en kass hand eller ett kasst drag med sitt bett. Jag har en 13 korts wrappis (och ett par) så jag höjer pott. BB som är en halvkass spelare synar.

 

Turn: :5d: ($14.3, 2 players)

BB bets $13, Hero calls.

 

BB kommer ut och bettar på turn. Lite konstigt, 87 är ingen hand han borde ha enligt min uppfattning om honom. Har massa outs till en bättre stege.

 

River: :5s: ($40.3, 2 players)

BB checks, Hero checks.

 

Results:

BB showed :Tc::Ah::4d::8c: and lost with a pair of Fives

Hero won ($38.35) with two pair, Sixes and Fives

 

BR Start $2309.75

BR Slut $2299.10 (122 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad nickar du på stars, jag har tråkigt o vill rajla någon.

 

Är lite nojjig av mig och vill helst inte ha några railbirds, därför jag inte har uppgett mitt screenname på Stars. Tror det skulle påverka mitt spel, bli för försiktig eller göra dumma moves och överspela händer.

 

Inget spel idag lördag, ska iväg på pokerseminariet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns ju rätt meningslöst med plantskola då i mitt tycke. Kanske därför denna tråden har 3 sidor o Myssions har 20.

 

Syftet med plantskolan är väl inte att du ska ha någon att railbirda? Jag tycker Ekenstar har producerat en hel del riktigt intressanta Omaha HHs vilket jag tycker är det viktigaste med plantskolan. Att Myssion har fler sidor i sin tråd beror snarare på att NL Texas SNG är oändligt mer populärt än PL Omaha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att min dagbok har fler träffar har nog mer att göra med att PLO inte är lika populärt som NLT-SnG. Det betyder inte att Ekenstars dagbok på något sätt är sämre eller mindre intressant än min.

 

Om Ekenstar inte vill berätta vad han nickar så är det upp till honom, och det är inget som går stick i stäv med syftet med plantskolan.

 

 

 

 

Sen plussar ju Ekenstar mer än mig så det gör ju denna dagboken roligare. Eller, tja, jag plussar ju inte alls, så det är väl visserligen ingen bedrift att plussa mer än mig... :oops:;)

 

Go Ekenstar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns ju rätt meningslöst med plantskola då i mitt tycke. Kanske därför denna tråden har 3 sidor o Myssions har 20.

 

Syftet med plantskolan är väl inte att du ska ha någon att railbirda? Jag tycker Ekenstar har producerat en hel del riktigt intressanta Omaha HHs vilket jag tycker är det viktigaste med plantskolan. Att Myssion har fler sidor i sin tråd beror snarare på att NL Texas SNG är oändligt mer populärt än PL Omaha.

 

Vad anser du syftet med plantskolan är då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ekenstar gör ett minst lika imponerande jobb som myssion men precis som Myssion säger är PLO inte lika populärt som NLT SnG. Vår förhoppning är att fler ska få upp ögonen för spelet och för det behöver nio ju inte veta Ekenstars nick, det är diskussionerna i sig som är intressanta.

 

Det är inte speciellt svårt att komma på vad han nickar om man letar lite på de nivåer han spelar, men vill han inte att det ska skrivas ut här, så kommer det inte skrivas ut här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen överraskning att Myssions dagbok är populärare, 4 gånger fler som sökte Sit and Go jämfört med PLO.

 

Hur är motståndet på Stars? Är det mycket action på Omahaborden?

 

Kör just nu på Prima och där är det oftast max 2 bord med spel på, många gånger är det 0 och då får man lira Texas istället. :(

 

Det är ganska mycket action på stars, brukar vara flera bord på alla lägre nivåer (förutom just nu, mitt på dagen, bara 1 PLO50 bord igång). Motståndet på stars var betydligt sämre än vad jag trodde det skulle vara. PLO50 på stars är ungefär som PLO25 på party, kanske att det är lite sämre spelare på stars då det är färre tighta nutpeddlers som multitablar (som det är på party).

 

Låter riktigt hemskt att du tvingas spela texas ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Låter riktigt hemskt att du tvingas spela texas ;)

 

Jo, det är redigt hemskt. Vi alla vet ju att PLO är skiten. :)

 

Jag har för mig att de bara har fullring på Party. Och shorthanded är mer min melodi. Antar att de bara har fullring på Stars också? :cry:

 

I värsta fall får man väl börja med FR istället och lindra med SH Texas. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget spel igår då jag var på pokerseminariet. Det var ganska skoj och intressant. Kanske inte så lärorikt för mig men det gav mig lite inspiration. Bäst var Iremmats och Greg Raymer, och det bästa av allt när Greg kommenterade Shawn "Sheiky" Sheikhan och fick, till sin förvåning, en spontan applåd :)

 

Blev lite spel idag, backade lite pga den här handen:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is MP1 with :Js::Kd::Kh::Jh:

UTG folds, UTG+1 calls, Hero calls, MP2 folds, MP3 calls, CO calls, Button calls, SB folds, BB checks.

 

Flop: :Ks::7s::3h: ($3.25, 6 players)

BB checks, UTG+1 checks, Hero bets $3.1, MP3 folds, CO calls, 3 folds.

 

Turn: :9c: ($9.45, 2 players)

Hero bets $9, CO raises to $36, Hero raises all-in $44.65, CO calls.

 

River: :Ts: ($98.75, 1 player + 1 all-in - Main pot: $98.75)

 

CO shows :3c::5s::3s::6h: (a flush, King high)

 

Visst hade han färgdrag och dubbelt hålstegedrag till sitt bottenset, men ändå, inget kul. 65-35 på turn hade jag. Bara att rebuya och spela vidare.

 

BR Start $2299.10

BR Slut $2266.30 (110 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte lägga in en liten raise preflop? Du har ju en fin starthand även att den inte är ds. Hans hand är ju inget monster direkt.

 

Löst bord, alla skulle nog synat ändå, CO skulle inte ha foldat. Jag gillar dessutom inte att höja i tidig position.

 

 

Läst lite i "how good is your PLO" av Reuben, ska försöka läsa igenom ett par händer varje dag.

 

Blev väldigt lite spel i plantskolan nu på morgonen, måste cleara partybonusen denna veckan. Förhoppningsvis blir det även lite spel i eftermiddag. Bara 38 händer blev det, men ett par intressanta händer:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is MP2 with :Kh::As::9s::Qs:

UTG folds, UTG+1 calls, MP1 calls, Hero calls, MP3 (poster) checks, CO folds, Button calls, SB calls, BB (poster) checks.

 

Hyffsad hand, kan nog få bra betalt vid detta bord om jag träffar.

 

Flop: :3h::Jd::Ts: ($3.5, 7 players)

SB checks, BB checks, UTG+1 bets $3, MP1 folds, Hero calls, MP3 folds, Button raises to $6, 2 folds, UTG+1 raises to $15, Hero calls, Button folds.

 

Floppar en 16 korts wrappis (3 ess, 3 kungar, 3 damer, 3 nior och fyra åttor ger mig (nöt)stegen). Bra drag, men synar bara först. Ingen hand jag vill hamna all-in med mot ett set. Knappen höjer och UTG+1 höjer igen. Har inga problem med att hamna all-in mot två personer med mitt drag. Synar bara, vill inte skrämma iväg knappen, känns lite som dom har varsitt set.

 

Turn: :Jh: ($39.5, 2 players)

UTG+1 bets $37.8, Hero folds.

Uncalled bets: $37.8 returned to UTG+1.

 

Bordet parar sig, bara att folda. Annat kort (ej T eller 3) och mina pengar hade åkt in om han bettat pott.

 

Vann lite pengar med ett set:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is SB with :4h::Qs::Qc::4d:

3 folds, MP2 calls, MP3, folds, CO (poster) checks, Button calls, Hero calls, BB (poster) checks.

 

Flop: :7h::Qd::9h: ($2.5, 5 players)

Hero bets $2, BB folds, MP2 raises to $4, CO calls, Button folds, Hero raises to $18.4, MP2 folds, CO raises all-in $19.5, Hero calls.

 

Har nån ett bra drag lär dom syna ändå, så jag bettar strax under pott, känner mig lite kall. MP2 minraisar och CO synar. Jag återhöjer, vill inte slowspela mitt topset mot två spelare på den här floppen, för många möjliga drag.

 

Turn: :7c: ($45.5, 1 player + 1 all-in - Main pot: $45.5)

 

River: :2s: ($45.5, 1 player + 1 all-in - Main pot: $45.5)

 

Co hade T86 och MP2 sa att han hade 99xx.

 

BR Start $2266.30

BR Slut $2285.50 (38 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett gympass på eftermiddagen. Axlar och överarmarna.

 

Axlar:

3 set sittande hantelpress

3 set hantellyft åt sidan

3 set framåtlutande hantellyft åt sidan

 

Triceps:

2 set dips

2 set stående french press med hantel

 

Biceps:

2 set skivstångscurl

2 set koncentrationscurl (hantlar)

 

Tog väl ca 30 min som vanligt, mer tid behöver det inte ta.

 

Blev ett litet pokerpass senare på eftermiddagen. Borde nog egentligen ha låtit bli då jag var lite småtrött. Blir lätt passiv när jag är trött, men jag bombade hårt i ett par potter:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is UTG+1 with :Kd::Qs::Ad::Ks:

UTG folds, Hero raises to $1.5, 2 folds, MP3 calls, CO folds, Button calls, SB calls, BB calls.

 

Fin starthand, raisar lite trots tidig position

 

Flop: :6d::As::3d: ($7.5, 5 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $7.15, MP3 folds, Button calls, SB calls, BB folds.

 

Nötfärgdrag och par i ess. Pottar för att representera AAxx

 

Turn: :Ts: ($28.95, 3 players)

SB checks, Hero bets $27.55, 2 folds.

Uncalled bets: $27.55 returned to Hero.

 

Dubbla nötfärgdrag och hålstegedrag, ser ingen anledning till att inte potta.

 

En annan hand jag var aggressiv i:

 

Pre-flop: (8 players) Hero is MP1 with :As::Ad::9h::Qs:

UTG raises to $2, UTG+1 folds, Hero calls, 4 folds, BB calls.

 

UTG var lös och aggressiv före floppen, synar bara med min fina hand.

 

Flop: :Qd::5d::9d: ($6.25, 3 players)

BB checks, UTG checks, Hero bets $6.45, BB folds, UTG raises to $12.9, Hero raises to $45.15, UTG folds.

Uncalled bets: $32.25 returned to Hero.

 

Tvåpar och bluffesset. Pottar när det checkas till mig. UTG miniraisar och jag blixtpottar tillbaka för att sälja att jag har nötfärgen.

 

Men sen spelade jag lite halvdåligt, lite för löst och synade ner lite mycket. Som den här handen mot lösaggrot:

 

Pre-flop: (8 players) Hero is SB with :As::7d::Ad::3s:

4 folds, CO raises to $1.75, Button folds, Hero calls, BB folds.

 

Flop: :Kh::4s::6c: ($4, 2 players)

Hero checks, CO bets $1.5, Hero calls.

 

Turn: :7c: ($7, 2 players)

Hero checks, CO bets $3.5, Hero calls.

 

River: :6s: ($14, 2 players)

Hero checks, CO bets $6.5, Hero calls.

 

Kändes som han kunde sitta med lite vad som helst, så jag synade ner hela vägen.

 

CO showed :4h::Kd::Ks::Ac: and won ($25.70) with a full house, Kings full of Sixes

 

Och den här mot samma snubbe:

 

Pre-flop: (7 players) Hero is CO with 2s kd 7d ks

UTG calls, UTG+1 raises to $2, MP1 calls, Hero calls, 3 folds, UTG calls.

 

Flop: :6d::Th::Jd: ($8.75, 4 players)

UTG checks, UTG+1 checks, MP1 checks, Hero checks.

 

Turn: :Ts: ($8.75, 4 players)

UTG checks, UTG+1 checks, MP1 checks, Hero bets $3.5, UTG folds, UTG+1 raises to $7, MP1 folds, Hero calls.

 

River: :3c: ($22.75, 2 players)

UTG+1 bets $10.5, Hero calls.

 

Han spelade lite konstigt, att man ska vara så jävla nyfiken så man tvingas syna ner.

 

UTG+1 shows :6c::2c::6s::Ah:, a full house, Sixes full of Tens

 

Nya tag imorgon.

 

BR Start $2285.50

BR Slut $2267.25 (118 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flop: :Kh::4s::6c: ($4, 2 players)

Hero checks, CO bets $1.5, Hero calls.

 

Ok, du har dålig position. Men tycker du ändå ska slå om på denna floppen. A A x x med nötflushdrag + hålstege är ju nöten. :) Högvariansspel men jag gillar det.

 

Nu hade jag ju inte färgdrag på floppen, annars är ju färgdrag, hålstege och överpar ett hyffsat drag.

 

 

Inget spel igår. Lite förkyld, mör i axlarna och Heroes V. I eftermiddags blev de ca 100 händer. Fick som vanligt aldrig några bra kort eller bra floppträffar. En hand där jag fick en halvdan floppträff men spelade ganska hyffsat ändå:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is MP2 with :Jh::Qd::8d::Js:

UTG calls, 2 folds, Hero raises to $2.25, MP3 raises to $8, 2 folds, SB calls, BB calls, UTG folds, Hero calls.

 

Hyffsad starthand, jag höjer.

 

Flop: :8s::Qh::9d: ($32.5, 4 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $30.9, MP3 folds, SB raises to $61.8, BB folds, Hero calls all-in $7.35.

Uncalled bets: $23.55 returned to SB.

 

Två checks till mig och MP3 efter mig lär sitta med AAxx. Top och botten tvåparet och ett hålstegedrag. Mina knektar blockar lite, gör det mindre troligt att nån annan har stege. Potten är dessutom stor så jag pottar. SB tog god tid på sig innan han reraisade.

 

Turn: :8c: ($109, 1 player + 1 all-in - Main pot: $109)

 

River: :Jd: ($109, 1 player + 1 all-in - Main pot: $109)

 

Trodde jag drog ut (set i nior eller stege), men icke:

 

SB showed :Qc::Tc::Ks::3h: and lost with a straight, Nine to King

 

Man kan ju undra hur han tänkte. Måste ha satt mig på AAxx eller nåt.

 

Förlorade lite till honom senare, han var en ganska lös spelare (CO i denna hand):

 

Pre-flop: (9 players) Hero is UTG+1 with :Th::As::9s::Js:

UTG folds, Hero raises to $1.5, 3 folds, CO calls, 2 folds, BB calls.

 

Är inte så nojjig över att det är tre spader i handen. Höjer i tidig position

 

Flop: :Kc::8c::3s: ($4.75, 3 players)

BB checks, Hero bets $4.55, CO calls, BB folds.

 

Försöker köpa potten på floppen.

 

Turn: :7h: ($13.85, 2 players)

Hero bets $6.5, CO calls.

 

Plockar upp en 13 korts wrappis, bettar halvpott.

 

River: :Kh: ($26.85, 2 players)

Hero bets $7.5, CO raises to $27, Hero folds.

Uncalled bets: $19.5 returned to CO.

 

Har ingenting på rivern. Gör ett litet försök att köpa potten, enda chansen att vinna. Han skulle ju kunna sitta med ett bustat färgdrag

 

Blir väl lite mer spel sen ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite mer spel. Inte svårt att gå plus när som spelar som dom gör:

 

Pre-flop: (8 players) Hero is UTG with :Jd::Tc::Ac::Td:

Hero calls, UTG+1 calls, MP1 folds, MP2 raises to $2, 4 folds, Hero calls, UTG+1 calls.

 

Flop: :Th::Kd::7c: ($6.75, 3 players)

Hero bets $6.45, UTG+1 calls, MP2 folds.

 

Bettar ut, om nån har KK får jag reda på det.

 

Turn: :5d: ($19.65, 2 players)

Hero bets $18.7, UTG+1 raises all-in $27.45, Hero calls.

 

River: :6d: ($74.55, 1 player + 1 all-in - Main pot: $74.55)

 

UTG+1 mucked :7d::3d::5s::7h:

 

Fast ibland drar dom ju ut, dom små liven:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is MP1 with :3c::Jh::Jd::6c:

UTG calls, UTG+1 folds, Hero calls, 2 folds, CO (poster) checks, Button folds, SB calls, BB (poster) checks.

 

Ser gärna en billig flopp med JJ

 

Flop: :Js::5d::6d: ($2.5, 5 players)

SB checks, BB checks, UTG bets $1.5, Hero raises to $6.9, CO calls, 3 folds.

 

Turn: :Kc: ($17.8, 2 players)

Hero bets $16.95, CO calls all-in $12.6.

Uncalled bets: $4.35 returned to Hero.

 

River: :4d: ($43, 1 player + 1 all-in - Main pot: $43)

 

CO shows :Ad::8h::2s::3d: (a flush, Ace high) :roll:

 

Det är därför det kallas poker och inte hämta pengar och bla bla bla. Tomtejävel!

 

Kommer posta mina dagsresultat i den här tråden

 

BR Start $2267.25

BR Slut $2334.45 (216 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte så mycket spel idag. Var inte så motiverad att spela när jag satte mig ner och det kändes bara olidligt tråkigt och jobbigt att spela. Håller på att cleara May06-reloaden på party och spelat och vunnit där en del idag. Vet inte om det beror på att jag är "vinsttrött" som jag saknar motivation att spela vidare. Inget nytt fenomen för mig, har jag plussat hyffsat brukar jag sluta för dagen. Nån som har tips hur man kommer ifrån detta och får motivation till att spela vidare trots att man plussat en bra slant?

 

Kan ju tillägga att de sessioner där jag vinner brukar vara kortare än de där jag förlorar/går break even. Har mycket lättare för att lämna ett bord när jag ligger plus än när jag ligger back. Det finns ju även i huvudet att allt pokerspel är en enda lång session och att man alltid är break-even, men det funkar inte för mig.

 

Synd att motivationen saknades då det började bra, första handen vid det ena bordet:

 

Pre-flop: (9 players) Hero is BB with :2h::7c::7h::Qs:

UTG folds, UTG+1 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 calls, 2 folds, SB calls, Hero checks.

 

Flop: :7d::Kd::Jc: ($2.5, 5 players)

SB checks, Hero bets $2.4, 3 folds, SB calls.

 

Med floppat bottenset är man ju alltid orolig över att nån ska ha högre set. Bara ett sätt att ta reda på det, betta pott.

 

Turn: :4s: ($7.3, 2 players)

SB checks, Hero bets $6.95, SB calls.

 

SB lär ha en draghand, bettar pott för att ge honom så dåliga odds som möjligt.

 

River: :Kh: ($21.2, 2 players)

SB checks, Hero bets $4, SB calls.

 

Gör ett litet bett på rivern. Vill ju gärna ha betalt av en sämre hand och jag har inga som helst reads på vad SB kan tänkas betala av med eller hur mycket. Dessutom har jag en av de sämsta kåkarna, han kan ju ha K7, KJ eller K4 (JJ är mindre trolig då han check-synar).

 

Results:

Final pot: $29.2

 

SB mucked :Ah::Ts::Ks::9s:, check-syn x2 med TPTK och double bellybuster, bra sätt att förlora pengar på :)

 

Förhoppningsvis lite mer spel imorgon.

 

BR Start $2334.45

BR Slut $2346.40 (18 händer)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...