Gå till innehåll

Erbjudanden i Maj från Hey Shop


HeyJohan

Recommended Posts

Erbjudande för POKERFORUM.nu's medlemmar i maj

 

Statoil Presentkort

Varje presentkort är värt 100:-. Man kan använda flera presentkort samtidigt.

Ord pris: 600 VIP

Pris för PF-medlemmar: 300 VIP

 

 

Frank Dandy Superwear

Kalassköna kalsonger!

Ord pris: 1.500 VIP

Pris för PF-medlemmar: 1.200 VIP

 

 

Xbox 360 Premium

Det kommer att regna i sommar. Tur då att Ghost Recons djungler bjuder på sol, att stränderna i Elder Scrolls alltid är rena och att Xbox Live aldrig stänger.

Ord pris: 21.000 VIP

Pris för PF-medlemmar: 15.000 VIP

 

 

Produkterna beställer du som vanligt i Hey Shop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt Johan, alltid kul med nya alternativ i shoppen. Ett förslag är ett samarbete med någon sida som säljer skönhetsprodukter och med risk för att få stryk av den kvinnliga spelarskaran så föreslår jag exempelvis grooming.se. Hade varit toppen att kunna på presentkort hos dem på lite ögonkräm efter timmar av spelande ;)

 

Jo, en fråga:

Jag har för mig att PF-medlemmar hade ett fördelaktigt vip-pris på Nanos, var det tidsbegränsat eller gäller det fortfarande?

 

Kepp it up, ni gör ett mycket bra jobb på Hey.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sant, men jag bor i stan och har ingen bil att tanka. Man kan givetvis tänka sig att köpa en massa presentkort och sälja till någon bilförare men det känns tråkigt. Min tanke var att kunna plocka ut en Nano som en liten morot och det är det jag siktar på. Har snart 5.000 VIPS så det jag vill veta är om det erbjudandet fortfarande gäller, eller om det har gått ut? Och vad gäller för de andra modellerna, priserna i Hey Shop är nu 7.500/10.000/15.000 och är det samma för PF medlemmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var 2gb varianten som fanns att tillgå för 5000VIP ett kort tag. Ett riktigt kap :)

 

Det gamla erbjudandet gällde 1gb Nano för 5000 VIP. Enligt pricerunner så finns den från 1398kr. Statoil å andra sidan ger ett värde av 1700kr för 5100 VIP. Med andra ord, har du nytta av Statoilkorten så är det ju REN VINST! ;) EV+
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh, presentkorten ser riktigt bra ut! Tror fan jag ska dra iväg en beställning för alla mina VIP's. Men hur är giltighetstiden på dessa? Kommer ju inte spendera allt på en gång så man vill ju att de ska hålla ett tag.

Och hur fort är det möjligt att få dem?

Skulle vara perfekt till en längre bilresa jag ska göra om inte allt för länge.

 

Edit: Äsch, kunde inte vänta. Spenderade hela min förmögenhet på statoilkort nu. Får vi bara hoppas på snabb leverans!! Men kan inte tro annat än att HeyPoker levererar som vanligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit borta hela dagen på möten. Ska kolla det direkt när jag kommer till kontoret i morgon bitti.

 

Mvh Johan

 

Hur går det? Hitta du nått bäst före datum? :) Nu har jag iofs redan beställt men skulle ändå vara fint att veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi siktar på att blåsa på med Nano-erbjudande under juni. Behöver fylla upp lagret ordentligt innan.

 

Kan meddela att Statoil var schyssta och budade upp en ny omgång med presentkort från Flen till oss idag.

Rusningen efter dem blev större än vad vi kunde ana. Det rök drygt 160 presentkort de första 3 timmarna!

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter bra !!

 

En liten fråga till sen är jag nöjd :lol:

 

Går det välja färg på Ipoden?

 

Gick in och kollade på beställningsformuläret men där går det inte välja.

 

Behöver veta det eftersom en kompis åker hem från USA snart och han lovade att köpa ett tillbehör som inte finns i sverige men jag måste veta vilken färg (svart eller vitt). Det måste ju matcha !! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore schysst att ha något "dyrare" som erbjudande nästa månad, förslagsvis:

 

:club: Resa till Vegas under WSOP

 

:diamond: Breitling - Superocean Steelfish X-Plus

 

:heart: Breitling - Super Aveneger (Wasapoker har den i shopen för 85000)

 

:spade: Dell 30-inch LCD Monitor

 

Känns trist att köpa statoilkort för massa vip bara för att det är ekonomiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...