Gå till innehåll

PRG: Allt om Hold'em Bot!


tom__green

Recommended Posts

Någon som vet om detta program är bra?

 

länk: http://www.holdem-bot.com/

 

Det är ett gratisprogram och vet någon om det är stor risk att man åker fast för att ha använt boten?

 

Frågar du dina forumkamrater om det är ok att fuska?

 

Nej, frågar bara om någon använt programmet och kunde ge en kommentar om den är bra eller ej.

 

Och jag vet att det är fusk så inga fler behöver kommentera på den fronten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt installera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Det ser självklart skumt ut medtanke på att det är ett gratis program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vad bra! Ladda ner ett program och installera det.

 

Du behöver inte betala något alls, de har utvecklat, jobbat med det, håller med en hemsida och allt, bara för att du ska få det gratis!

 

Nä, det följer säkert inte med någon trojan eller keylogger eller något så att de kan ta betalt genom dina pokerkonton. Det är nog ingen risk.

 

De har alltså utvecklat den ultimata "never been used before" top of the line pengautspottande roboten och den bara VILL de dela med sig till alla, gratis, för att de är så snälla.

 

OK. Klick. Downloading..... or not.

 

 

För att inte tala om att det är skit och idioti att fuska på ett dylikt sätt, hoppas att du får in skit i din dator som följer med programmet så att de tömmer dina konton. Och alla andras som använder botar. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt instalera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Den fungerar skitbra. Installera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt installera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Det ser självklart skumt ut medtanke på att det är ett gratis program.

 

Ok. Den funkar säkert skitbra. Kör!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt installera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Det ser självklart skumt ut medtanke på att det är ett gratis program.

 

Ok. Den funkar säkert skitbra. Kör!

 

Nej, jag återlämnar det till dig då du kan vara försökskanin och förhoppningsvis blir du bestulen alla dina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt instalera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Den fungerar skitbra. Installera.

 

Har aldrig tagit dig seriöst här så icke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt instalera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Den fungerar skitbra. Installera.

 

Har aldrig tagit dig seriöst här så icke.

 

Allvarligt talat, vad förväntar du dig då?

 

Detta är ett Pokerforum, där folk som gillar poker och spelar poker samlas och skriver, tipsar coh hjälper andra, lär sig och blir bättre på poker och vill utvecklas som spelare.

 

Du förväntar dig att hitta... folk som kommer fram och pratar om vilka bottar som fungerar bra, med vilka bottar man kan skinna sina forumpolare på pengar och fuska.

 

Med vilka bottar man kan slå ihjäl och ta bort intresset för nya pokerspelare, så att nätpokern dör på sikt?

 

Du behöver vakna upp snubben. Lär dig spela poker eller spela poker och betala lite för nöjet. Men fuska inte.

Det är bara skitdrägg och idioter som fuskar.

 

Jag vill hellre lära mig spela poker och bli bra på det, och tjäna pengar på det sättet. Inte fuska med bottar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan Pokemonn...har alltid stört mig nåt GRYMT på din avatar och därför bara tyckt att du varit jobbig trots att du kanske skrivit vettiga saker, men nu måste jag bara säga...WORD!

 

:lol: JAg gjorde den när jag var utan bredband i flera veckor och var tvungen att koppla upp mig X antal gånger per dag för att få mig en dos internet och kolla mail och så (jag vill alltid ge snabba svar).

 

Jag gjorde den för att visa min polare hur glad jag var över att behöva använda modem och ringa upp en tokslö uppkoppling! Och bilden blev så bra att jag blev såld, jag ser ju ut att vara helt vansinnig! :lol:

 

Och då blev den genast en avatar för mig på alla forum jag hänger på, en liten "mirror-schizo-image" av mig själv, för jag är faktiskt en trevlig person. Men jag ser ut att vara helt galen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du oroar dig alltså inte alls för att ge en främling, med uppenbart tveksam moral, total tillgång till ditt pokerkonto?

 

Ursäkta, men du förtjänar att bli blåst.

 

Haha, jag hade inte tänkt instalera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Den fungerar skitbra. Installera.

 

Har aldrig tagit dig seriöst här så icke.

 

Allvarligt talat, vad förväntar du dig då?

 

Detta är ett Pokerforum, där folk som gillar poker och spelar poker samlas och skriver, tipsar coh hjälper andra, lär sig och blir bättre på poker och vill utvecklas som spelare.

 

Du förväntar dig att hitta... folk som kommer fram och pratar om vilka bottar som fungerar bra, med vilka bottar man kan skinna sina forumpolare på pengar och fuska.

 

Med vilka bottar man kan slå ihjäl och ta bort intresset för nya pokerspelare, så att nätpokern dör på sikt?

 

Du behöver vakna upp snubben. Lär dig spela poker eller spela poker och betala lite för nöjet. Men fuska inte.

Det är bara skitdrägg och idioter som fuskar.

 

Jag vill hellre lära mig spela poker och bli bra på det, och tjäna pengar på det sättet. Inte fuska med bottar.

 

Jag kan spela poker och har plussat ganska mycket på microlimit men det hade varit skönt att ha pokerbot som spelar åt en medans man är på jobbet men det hade som du sa på sikt dödat nätpokern så det är fel.

 

Och jag bara frågar om någon provat det då det hade varit intressant att se om en bot kan plussa dock har jag aldrig nämnt att jag skulle använda den själv..

 

Tjarrå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet: 2006-05-02 00:17:47

Haha, jag hade inte tänkt installera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

Skrivet: 2006-05-02 00:48:21

dock har jag aldrig nämnt att jag skulle använda den själv

 

Det är nog dags att du lägger ner den här tråden innan det bli ännu mer pinsamt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag hade inte tänkt installera programmet förenns några sagt att den fungerar bra.

 

dock har jag aldrig nämnt att jag skulle använda den själv

 

Det är nog dags att du lägger ner den här tråden innan det bli ännu mer pinsamt :lol:

 

Jaja, whatever.

 

Gå och fortsätt rövslicka Pokemonn eller ta dig en handtralla som du brukar behaga att ta efter att du sett hans avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämen snälla du...jag sa ju åt dig att lägga ner INNAN det blev mer pinsamt! :lol:

 

Du och din släkt är det pinsamaste man kan komma på då ni har en tendens att våldta varandra efter era veckoincester.

 

Jag råder dig en sista gång. Sluta nu innan du gör bort dig helt och hållet! Snälla, för din egen skull.

 

Måste iofs ge dig lite cred...LITE rolig är du allt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...