Gå till innehåll

Wiznakh 12tablar SNGs (24-60$)


Wiznakh

Recommended Posts

Okej, dags att för en gångs skull försöka hålla igång en dagbok. Använde en av mina gamla som jag postade typ ingenting i, så att moderatorerna inte whinar om att jag har 711 dagböcker.

 

 

Långsiktiga målet är att jag och DaPine ska flytta till thailand i vinter i några månader och bara ta det lungt, möjligen med lite pokerlir (idén kom från PF såklart).

 

Blev av med min BR under konstiga omständigheter som innehöll Jessica och fylla, så jag blev stejkad av DaPine. Han tycker tydligen att det är viktigt att jag följer med till thailand, så man får väl tacka för lånet. (han tjänar fett på det, så det var väl inte bara av nobla skäl).

 

Bonushorning är enkla pengar, så det ska jag syssla med, samtidigt som jag lirar NL CG. Jag är totalt värdelös på FL har jag kommit fram till, dessutom kan jag inte spela så länge när jag lirar FL, för jag tycker inte det är skoj. SNG:s har jag lirat förut (vinnande), men det gav inga enorma pengar direkt, bonushorning är bättre. NL GC får det bli.

 

Har startat lite med två bonusar innan jag körde igång dagboken, så kan väl börja med dem först.

 

Blev stejkad av DaPine på 250$, mot att han fick 50% av vinsterna, det är min bankroll från början.

 

Har två stycken delmål till att börja med i denna dagbok.

 

1. Skriva dagbok. Jag har inte lyckats hålla igång ngn dagbok, förstår inte varför egentligen. Jag arbetar deltid som journalist, så jag borde inte ha svårt att skriva egentligen.

2. Bygga en rulle så att jag kan börja spela på egen hand på vettig nivå utan stejkning. Ett rimligt mål är att jag ska ha 500$ egna pengar innan jag slutar spela stejkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Har startat lite med två bonusar innan jag körde igång dagboken, så kan väl börja med dem först.

 

Började med 250$

 

Betfred 250$ bonus.

Lirade FL, 0.5/1. Spelade som en jävla kratta och var nära att gula. Lyckades med kniven mot strupen klara bonusen, och ha 80$ kvar av deposit. Eftersom det är en 100% bonus så plussade jag därför 80$, trots att jag sög. Lovade och svor att jag aldrig skulle spela FL mera.

+80$'

 

BR efter bonus = 330$

 

Ladbrokes 100$ bonus + 25$ player profile

 

Med 330$ och ett knäckt FL självförtroende var det dags att lira lite på ladbrokes. Där spelade jag NL10, och krossade sönder stället. Klarade bonusen snabbt (rekommenderar den bonusen, den var riktigt enkel), och vann ca 200$ på NL10 på köpet. Med den softa bonusen, och 25$ gratis dollar för att skriva ett par rader så blev det enkla pengar.

 

BR efter bonus 630$

 

Nu väntar jag på att cashouten ska komma, i morgon börjas det med en ny bonus, troligen hollywoodpoker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en riktig skitdag idag... gick käpprätt åt helvete hela dagen, sprang in i A A hela tiden, blev utdragen med KK och AA, och mötte överset med underset. Är rätt nöjd med att kalaset inte blev dyrare.

 

Session 1: 30$

 

Session 2: 25$

 

Resultat dag 1 55$

 

BR: 585$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge gäller det att dapine får 50% av vinsterna? Ni måste ju komma överens om ett stopp, när du sitter och lirar högre kan du inte ge bort hälften av vad som säkert e tusentals kronor i månaden. Isf hade det nog varit smartare att hämta 250 dollar från bankkontot (<3 studiebidrag) även om det kanske svider. <3 Betyder mindre än 3 och inte en slags smiley för ett hjärta btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge gäller det att dapine får 50% av vinsterna? Ni måste ju komma överens om ett stopp, när du sitter och lirar högre kan du inte ge bort hälften av vad som säkert e tusentals kronor i månaden. Isf hade det nog varit smartare att hämta 250 dollar från bankkontot (<3 studiebidrag) även om det kanske svider. <3 Betyder mindre än 3 och inte en slags smiley för ett hjärta btw.

 

Han skrev tidigare här uppe att när han har en egen rulle på ca 500$ så splittar vi. Alltså vi har inte förutbestämmt hur länge stakeningen ska hålla på utan vi bryter när EN av oss vill det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge gäller det att dapine får 50% av vinsterna? Ni måste ju komma överens om ett stopp, när du sitter och lirar högre kan du inte ge bort hälften av vad som säkert e tusentals kronor i månaden. Isf hade det nog varit smartare att hämta 250 dollar från bankkontot (<3 studiebidrag) även om det kanske svider. <3 Betyder mindre än 3 och inte en slags smiley för ett hjärta btw.

 

Han skrev tidigare här uppe att när han har en egen rulle på ca 500$ så splittar vi. Alltså vi har inte förutbestämmt hur länge stakeningen ska hålla på utan vi bryter när EN av oss vill det :D

 

kunde kanske fått bättre villkor om jag inte hade tiltat bort en annan stakning på party av DaPine för ett tag sen... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite NL50 när jag gick upp, blev lite sent igår med jobb och lir så jag gick upp typ nyss. Började skit, orkar inte dra några badbeats men jag var iaf back 60$ efter två minuter, sen blev det att jobba hårt för att vinna tillbaka. Är riktigt nöjd med sessionen, som slutade miniplus trots skiten i början.

 

Session 1: 7$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland har det här jävla spelet verkligen HIV. Gick kasst, fick inga kort och allt var bara skit. Sen får jag K K, flippar trissen, blir allin på floppen, han rivrar sin stege, backar ett inköp. Sånt som händer jag vet, men det är surt som fan när han spelar som en idiot och går allin med draget.

Tilten var nära, så jag stängde av skiten och ska sova istället.

 

 

Session 1: 7$

 

Session 2:55$

 

Session 3: 34$

 

Session 4: 60$

 

Dag 2: 32$

 

BR: 552$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett livepokerlir förut, började så dåligt så det inte var sant. Torskade två feta potter, gulade, köpte in nytt... Dubblade första handen JJ mot TT, tilten blev avvärjd. Spelade efter det riktigt stabilt, tog hem några fina potter, bland annat en mot DaPine som var rätt skön, han betta rakt in i min kåk (han påstår att han hade färg som han mucka, men jag vetifan om jag tror han).

 

Plussade typ 100 spänn efter att ha legat back nästan en femhundring, är hyfsat nöjd.

 

Vi saknade Jessica fett mycket, han brukar chipdumpa rätt friskt nu för tiden när vi lirar live. Love you my freind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte på de jag me, svårt å förstå att du verkligen är "mer tomte än jultomten annars" ;)

 

synd att inte jag kunde vara med å tjäna lite pengar igår då! =/ behöver ny gele så säg till nästa gång :P

 

haha dude, ska du finansiera din geleburk genom poker? Snacka om desperat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hey dapine och wiznakh..är ju grymt det här med bonushoreridagböckerna...ni har ju kört ladbrokes bonus, hur funkar poängen där. Står ju att man får poäng för varje rakad hand..det är inte som på b2b att potten måste upp i 7 innan man får poängen då, eller är det verkligen så att man kan cleara den på supermicro om man är sugen lika gärna som på högre limit??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hey dapine och wiznakh..är ju grymt det här med bonushoreridagböckerna...ni har ju kört ladbrokes bonus, hur funkar poängen där. Står ju att man får poäng för varje rakad hand..det är inte som på b2b att potten måste upp i 7 innan man får poängen då, eller är det verkligen så att man kan cleara den på supermicro om man är sugen lika gärna som på högre limit??

 

Jag cleara den på NL10, gick på knappt två dagar, är det ett bra svar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...