TeddyKGB Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 TEAM SLASK VISAR VART SKÅPET SKA STÅ! Efter en lång tids frånvaro med framgångar för Team Slask så small det till ordentligt i ligan då det klonkades på rätt friskt. Det var runner runner färg, runner runner stegdrag och hålstegar som klonkade sönder pokersthlm igår! Vackrast (och galnast) var nog 93off mot KK av rajraj. Team Slask med runt 25.000 i marker Team U2poker med 30.000 i marker binds 800/1600 rajraj höjer som vanligt upp till ca 4400 u2 höjer tillbaka till runt 10000 rajraj syn flopp 67T u2 ställer in rajraj sitter och funderar i minst 5 min medans resterande i laget står bakom små flinar över hans hand samtidigt som att vi är förskräckta över att han kommer hitta synen och där med skulle vi åka. till sist säger rajraj: är vi team slask eller? syn u2 visar KK turn 8 KLONK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen var det dags för masterbordet och det gick lekande lätt mot alla tajta team och det klonkades på rätt friskt där med. Mer historier kommer i den här tråden! Citera
rajrajrippe Postad 1 Maj , 2006 Rapport Postad 1 Maj , 2006 floppen var iofs 67t, och hur ska jag kunde folda ett monster som 93?. En annan fin hand var tidigt i touren, när jag spela en pot från sb mot bb. Floppen kommer typ 259 jag har tj hjärter, bb tänker betta o jag säger gör inte det för då ska jag klonka rr stege eller färg, dum som han e lyssnar han givet inte o bettar ut o jag synar. Turn kommer hjärter X o jag får färgdraget, jag varnar han igen och säger runner runner for the win o han bettar o jag synar. River kommer givet Hjärter igen som jag förutspått (KLONK) Jag ställer o han synar o han ser min färg o tittar på mig som jag var helt dum i huvet =).. To be continued Citera
rajrajrippe Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 dags för ytterligare en hand dårå. Detta är ingen slask hand så skämms lite över o spela sådana kort. Blinds typ 300/600 Jag höjer med KQspader, får 2 st syn av tight lisa och av chipleadern tror jag det var. Flopp typ jj6 rund check Turn 2 vilket ger mig ett färgddrag, jag kastar iväg ngn ful bet typ 1500 fast potten var på nästan 6k, chipleadern synar. River blank typ 8a (minns ej) Jag gör en likadan bet på ca 2000 , chipleadern slår om till ca 10000 jag tänker en liten stund o synar till slut med K högt och han foldar givet som en liten flicka.. Citera
TITAN1C Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Smack smack du glömde dina 22 de var finare än KQ tom kommer bara inte ihåg hur dom spelades. Hur kommer lagpokern vara i Norrköping, har ni bjudit in folk från storstan också eller? Har ni börjat bjuda in folk ens? Slask for the WIN! Citera
rajrajrippe Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Dagens hand blinds 300/600 Chipleadern raisar till 1800 , jag synar i sb med 22. Flop k86 check check Turn A han bettar ca 2500 syn river 9 han bettar typ 5000 , jag steker ett tag o synar till slut med mina 22 och han muckar givet som en liten flicka Är inte helt 100a på att det där är dom exakta korten på brädan, är säker på ak9 iaf =) Citera
-PK- Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 floppen var iofs 67t, och hur ska jag kunde folda ett monster som 93?.En annan fin hand var tidigt i touren, när jag spela en pot från sb mot bb. Floppen kommer typ 259 jag har tj hjärter, bb tänker betta o jag säger gör inte det för då ska jag klonka rr stege eller färg, dum som han e lyssnar han givet inte o bettar ut o jag synar. Turn kommer hjärter X o jag får färgdraget, jag varnar han igen och säger runner runner for the win o han bettar o jag synar. River kommer givet Hjärter igen som jag förutspått (KLONK) Jag ställer o han synar o han ser min färg o tittar på mig som jag var helt dum i huvet =).. To be continued Va ska man göra liksom, Pottar typ på två gator o ändå blir man nersynad av dej din Fisk Citera
TeddyKGB Postad 16 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2006 Vacker artikel, man blir nästan tårögd!! artikel från poker.se artikel från lagpoker.se Citera
Nemomen Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Mycket kul att läsa! Bra jobbat! Nästa serie tar ni hem Citera
Recommended Posts