Gå till innehåll

o_x_e_n och EPT


o_x_e_n

Recommended Posts

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

and #20535218 vid bordet: Ellinor 1

Startad: Mon May 08 22:56:38 2006

 

belcanto sitter på plats 1 med 1419.50

babka sitter på plats 2 med 2233.00

SaoSlaska sitter på plats 3 med 1973.50

Leimon sitter på plats 4 med 1818.00

Kru sitter på plats 5 med 1100.00

 

Leimon satsar s mörken 20.00

SaoSlaska satsar l mörken 10.00

belcanto satsar alla mörkar 30.00

 

SaoSlaska: Kd, Kc

Leimon: --, --

babka: --, --

 

Pre-flop:

 

babka: Lägger mig

SaoSlaska: Höj 80.00

Leimon: Syna 80.00

 

Flop (Board: Ah, Ks, 4c):

 

SaoSlaska: Satsa 100.00

Leimon: Syna 100.00

 

Turn (Board: Ah, Ks, 4c, Qd):

 

SaoSlaska: Satsa 180.00

Leimon: Höj 580.00

SaoSlaska: Höj 1760.00

Leimon: All in

 

hade ca 20 kr kvar är det rätt att trycka....Det tyckte jag men vet inte vad folk tycker tacksam för svar.

 

 

Dagen Ser riktigt mörk ut

 

SS minus 3000 än så länge

Tain minus 300$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

and #20541355 vid bordet: Ellinor 1

Startad: Mon May 08 23:08:22 2006

 

belcanto sitter på plats 1 med 867.50

babka sitter på plats 2 med 2118.25

SaoSlaska sitter på plats 3 med 3808.75

Leimon sitter på plats 4 med 4363.00

Larsen99 sitter på plats 5 med 750.00

 

babka satsar s mörken 20.00

belcanto satsar l mörken 10.00

 

belcanto: --, --

babka: --, --

SaoSlaska: Ac, 6c

Leimon: --, --

Larsen99: --, --

 

Pre-flop:

 

SaoSlaska: Syna 20.00

Leimon: Syna 20.00

Larsen99: Höj 100.00

belcanto: Lägger mig

babka: Lägger mig

SaoSlaska: Syna 100.00

Leimon: Syna 100.00

 

Flop (Board: Js, 7d, 6h):

 

SaoSlaska: Passa

Leimon: Passa

Larsen99: Passa

 

Turn (Board: Js, 7d, 6h, 4d):

 

SaoSlaska: Passa

Leimon: Passa

Larsen99: Satsa 180.00

SaoSlaska: Syna 180.00

Leimon: Lägger mig

 

River (Board: Js, 7d, 6h, 4d, 10c):

 

SaoSlaska: Passa

Larsen99: All in

SaoSlaska: Syna 470.00

 

Showdown:

 

Larsen99 visar: 9c, Qs (högsta kort dam)

SaoSlaska visar: Ac, 6c (par i sexor)

 

Huvudpott:

SaoSlaska vinner potten på 1615.00 med par i sexor

 

(15.00 spelavgiften togs ut för den här handen)

Tilten va ett faktum men kan va bra ibland=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaa, jag skulle tryckt där. Har du tänkt syna är de lika bra å trycka, du kommer ju knappast lägga på rivern ändå när han trycker. Stor chans han har 44 eller aq. Dessutom har du ju 25 % chans att dra ut jt.

 

Snygg nersyning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena :twisted:

Riktigt arg är jag på mig själv backade 4k på 5-10 på SS idag. Spelade max 2 timmar.Ska straffa mig själv med att inte få spela föräns jag kommer till bangkok. Det vill säga den 11 ......AHhHHHHHHH men det kan jag ha.

 

Sen vill jag höja ett finger för MS RÖJ. Min polare och jag fördriver tiden med det och det är stor röjaren som gäller. Men vi har så kassa möss så det svärs en del. Men idag har jag slipat rekordet från 168 till 143 sec. Är det nån annan där ute i Cyberrymden som kan slå det?

Om ni påstår det ta gärna screen shot=)

 

Kan inte sluta att vara arg tror jag ska till 7/11 och köpa BIRA. Dränka sorgerna.

 

HEJHEJ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Dagens spel har varit urselt rent ut sagt spelat som en .......... jaja nog om det.

 

SS minus 1000kr

Party minus 250$

Tain minus 300$ men spelar för närvarande deras 10000ffp med 5k i G är 9 kvar så får hoppas jag kan gå pluss men det behövs en andra plats för det .

 

Its not over........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan inte sluta att vara arg tror jag ska till 7/11 och köpa BIRA. Dränka sorgerna.

 

I folköl? :lol:

 

Osäker, men jag utgår ifrån att dom säljer starkare varor på Seven Eleven i Thailand.

 

Hehe, jag borde ha läst alla sidorna kanske... 8-)

 

 

Hehe

 

I Thailand är det 64 cl Chang som gäller för min del och det är inte folköl kan jag säga utan 6.4% och fyllorna blir ganska hårda. Heltok är vittne=)

Vi får se om det blir någon Chang idag för grinda går fan inte just nu med denna linan vi har. GRRRRr

 

 

Kom förövrigt 7 igår så gick bara 500 minus igår. BRA PÅ 1-2 :lol:

 

Ska nog börja skotta igen när jag kommer hem så man kan vinna lite cash =) dumma tankar jag har..... fan....skulle ju hålla mig till 1-2. Menmen

 

Dagens shopping 1 par skor 1 par jeans 2 t shirts en skjorta gick nog inte på 100 dollar=) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En natt i lobbyn 3 timmar spel startar med att losa kk mot 74 alllin pre sen

Tptk mot mellan par. några hundra minus tänkte fan heller jag ska sitta tills jag plussar det är fredag och man är nykter och redig för en gång skull. Och helt plötligt börjar jag klonka i stil med kohSamui klonkarna kanske inte lika goa men dem behövdes.

 

Tain har det bara blivit man kan ju sitta 6 bord nu vilet kommer få sina konsekvenser i alla fpp race sm håller igång ska bli kul inte alla som klarar 6 bord tror jag. Eller hoppas jag ;)

 

Summa plus 700 puhhh det behövdes

 

Ska shoppa gärnet imon men usch för att gå upp tidigt.

 

Sen en sak jag har tänkt på länge hur många av alla pokerproffs har verkligen inget liv. kan räkna upp många (oj där floppa ja fyrtal=))som sitter näst intill varje fredag lördag. Om dem spelar så är det säkert för att deras mamma fyller år eller nåt sånt säkert.

 

SEn till Stanley som knäckte mig på ms röj fet idag sjukt vilka tider du har

4 28 och 138 sek .

 

Ha det alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen har varit mkt och vi har shoppat hela dagen. Trodde llrig jag skulle gå i affärer så länge och speciellt inte vara så köp galen.

 

Men spenderar man måste man håva in också och det är precis vad jag gjort ikväll= :P Satt set i 8 or 4 gånger och dubblat alla =)

 

Tain = plus 1000 men spelar fortfarande och börjar bli trött så skulle inte förväna mig om jag minskar=( Klart jag inte gör. DÅ hade jag ju lagt mig.

 

Äger 1-2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha

 

Ja du 200 minus efter en pokersammankomst mellan en fixed´kille jag som 'är nl och en sitand go lirare=) Och jag va full kunde ju inte slutat annat...´JAG SYNAR =) DET GÖR JAG ALLTID sa jag=) och det gör jag ju faktiskt ... Tomte hade nimme sagt...undrar om man är vinnade i längden;)

Va ql att träffa deaz iallfall efter att han varit på siitt rum i en månad=)

 

 

Ja nu så här resan i efterhand :

 

Landade som en fattiglapp

söp såg och söp lite till

Spelade 3 veckor som en tok (inte heltok utan som horydac) Klonkade en del men jag hävdar att allt va skillZ=)

Sa till mig och umeå borna att inget mer lir i Thai. Tog en dag så va jag i Kuala lumpor så klöste det i fingararna.=/

Jag bjuder bruden på 2 veckor ner hit bara hux flux....hon blir överlycklig men inte sprayedwade=/

Ja lever i Lyx med heltok. Livet känns bäde bra och dåligt

 

Nu så här på flygplatsen i bangkok så är man lite klyven vill man hem?

Ja vet inte man har ågren helt enkelt

 

 

Kanske lite för full men jag ska lira 2-4 nu bara för attjag har uppkoppling och ör på en flygplayts=)

 

Ha det

 

Snart bredband

 

? nån som testat 3g trådlösa bredband?

 

 

HEj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja en sak jag glämde=)

 

Jag synar en idiot bet... och säger til mina polare fan det är ju lördag kväll han är säkert full.=)

SMart sagt det är fan söndag vem super då jo bara jag och sprayedwade för vi har Ångest att äka hem till sverige=/

'

Ha det igen kattkroken du får mina cahs på mina pokerkonton om vi Crashar=) Du vet lösen=9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja en sak jag glämde=)

 

Jag synar en idiot bet... och säger til mina polare fan det är ju lördag kväll han är säkert full.=)

SMart sagt det är fan söndag vem super då jo bara jag och sprayedwade för vi har Ångest att äka hem till sverige=/

'

Ha det igen kattkroken du får mina cahs på mina pokerkonton om vi Crashar=) Du vet lösen=9

 

LOL i kvadrat!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va ql att träffa deaz iallfall efter att han varit på siitt rum i en månad=)

 

 

 

SHHHH :oops:, en månad va väl ändå att ta i, bara typ 3 veckor juhh :D. Va gör man när det är första gången man är i thailand å känner sig vilsen :roll: ... Till nästa gång lär de bli andra bullar iaf.

 

Måste säga att ni va alla sköna gubbar, du oxen, pirren å heltok. Alltid lika trevligt att träffa folk som e goa. Hoppas vi ses en annan gång.

 

/Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja då va man hemma i Sverige ingen.

 

Sitter hos en polare och fixat lite saker som man inte kan fixa frpn thai.

 

Va inne på telenor ska testa deras 3g bredband och se om det är något för mig. Man kan ju hoppas att det funkar.

Någon som testat eller har det?

 

Ska iväg och fixa mobil nu tror jag.

 

Spelade lite 90 pluss på tain.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va ql att träffa deaz iallfall efter att han varit på siitt rum i en månad=)

 

 

 

SHHHH :oops:, en månad va väl ändå att ta i, bara typ 3 veckor juhh :D. Va gör man när det är första gången man är i thailand å känner sig vilsen :roll: ... Till nästa gång lär de bli andra bullar iaf.

 

Måste säga att ni va alla sköna gubbar, du oxen, pirren å heltok. Alltid lika trevligt att träffa folk som e goa. Hoppas vi ses en annan gång.

 

/Dennis

 

hehe, pokergettot här är fint. checkar ut nu för att åka hem. herrejävlar vad full jag blev igår, bjöd på ladydrinks för typ 3000baht igår på kings castle III. switchen gick fint förresten, nu ska jag bara göra en till switch innan jag åker, gäller att ligga i.

 

är alla pokerspelare fulla galna småknattar som super och slåss? verkar ju lovande och förklarar mycket av det man ser på borden. undrar vem som söp mest egentligen, jimbolite, oxen, pirren eller jag? jimbo oftast, oxen slogs mest, pirren blev fullast och jag vinner alltid 4 i rad :)

 

jag tycker vi kör återträff, vad sägs om fullmoon i december? vi kan ju ses på lamaiwanta 1-2veckor innan eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Undarar vem som söp mest jimbolite, oxen, pirren eller jag? jimbo oftast, oxen slogs mest, pirren blev fullast och jag vinner alltid 4 i rad :)

 

jag tycker vi kör återträff, vad sägs om fullmoon i december? vi kan ju ses på lamaiwanta 1-2veckor innan eller något?

 

Jag va i fight en gång=) om man skulle se det i % av alla mina fyllor i Thai så blir det 2 % kanske mkt bättre snitt än vad jag har i sverige.

 

Och att du alltid vinner i 4 i rad kan du tacka att du är så satans smart plus att du dricker för klent';)

 

nog om det=)

 

 

Jag har fått igång mitt 3g bredband ikväll. Funkar kanon bara det att jag sabbat min dator.

 

Va fyndig igår och lånade en polares xp skiva och recovery acer som acer tänkte jag=/ Shi fick jag fixar allt och undrar varför inget funkar som det ska inte en drivrutin. Va fAn

 

Ja anledningen till att jag inte fick någon recvery cd eller xp cd va att man bara skulle trycka på den gröna knappen om man vill ha allt som det va när man köpte den. Fick jag veta av heltok idag=)

 

Hur fan skulle jag veta det sa jag?

 

Heltok: Läser du inte manualen innan.

 

VEM FAN LÄSER MANUALEN?

 

KOMMER NOG GÖRA DET MED NÄSTA DATOR.

 

 

 

Ska snacka med supporten ímon och se vad dem säger. Ska nog bli några timmar imon iallfall fan inte spelat på 2 och en halv dag .FYFAN man hör ju bara hur det läter.

 

 

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Varit dålig som bara den på att uppdatera dagboken sen jag kom hem.

 

Fast jag har inte spelat mkt sen jag kom hem...så kanske därför .

 

Gårdagen:

 

Party minus 150

SS plus 1500

Tain plus 200

 

Sen veckan som va innan backade jag några hundra på tain bvet inte hur mkt men va nog 300 till 500

 

Spelade live i ronneby i lördags en 1000 freezeou 24 pers med 13 plats fick jag nöja mig med=)

Ivvrig vill jag in i cashgamet som h´åller på 500 kr max inköp 5-10 i blinds.

Andra handen får jag AA i första pos höjer till 50 får 8 syn av 8 möjliga=) Det säger bara va det va för standard. Sjukt va dem synar och bluffar.

Jag vinner upp mig lite sakta men säkert. vinner en nyckel pott på 3500 och njuter som bara den. En kille donerar nog mellan 10 -20 inköp jag har 66 synar flopp 665 jag slowar på turn säger han ALLIn hehe SYN

Han reser sig slänger altanskjutdörren in i väggen och går en runda för att komma tillbaka och köpa inigen. Sen får en annan kille fyrtal mot han och då ställer han sig upp och kastar fotöljen i väggen. Då tänkte jag näää nog dags att dra sig hemmåt=/ om man vill överleva dagen. Men kattroken är kvar i turnen så det blir en timme till. Cashar ut 5200 så plus 3700 denna fina dag=)

 

Imorgon ska jag tatuera mig på ryggen =) ETT SPADER 30 cm cirka=)

 

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...