Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
oj, fel av mig, trodde han just kommit till bordet med enbart 1 inköp, 2 inköp hade jag nog faktiskt inte synat med JJ om nu inte han som trycker är en tiltad fisk

A2-handen innan tyder ju på att han är just en tiltad fisk...

Postad

Syna för sjutton. Jag skulle gissa på ett ess med en kicker som är lägre än dina knektar, men det är ju ett helt irrationellt spel vad han än har.

Fast jag har också provat $25 på Party ibland för skojs skull och märkt att det är löjligt tajt. Jag orkar aldrig skriva in decimaler, så jag bettar hela dollar och alla blir livrädda och lägger sig.

Postad
Vad sätter du han på? OM du sätter han på 2 överkort är en syn korrekt i lång loppet. Potten blir 96 dollar. Mot AK har du 54 % vinstchans. 0.54 * 96 = 51,84 dollar. Allså är syn korrekt :D.

Hur ska man kunna sätta honom på en hand i det här läget? Han kan ju ha precis vad som helst.

Postad

Nehe, det menar du inte att han kan ha vad som helst :). Klart han kan ha vilka 2 kort som helst. Så varje gång du ska försöka läsa en hand tänker du, " äsch, det går inte, han kan ju ha vad som helst, så det är ingen idé att sätta honom på en viss hand" ?