dominator Postad 2 Februari , 2005 Rapport Postad 2 Februari , 2005 I morgon presenteras ytterliga klara band. Någon som har några heta tips? Möjligtvis Abramis Brama, men jag hoppas på Dream Evil. Citera
Papa Kubo Postad 2 Februari , 2005 Rapport Postad 2 Februari , 2005 Vad ska vi gissa på att de har hittat för gamla monster den här gången... Def Leppard, Jerusalem samt ett återförenat Thin Lizzy med den gamla Totosångaren Jean-Michel Byron bakom micken? Låter hett. Citera
dominator Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Detta blir ju bara bättre och bättre Black Label Society! Inte helt fel! Savoy Brown funkar ju det med! Till sist Behemoth som jag aldrig hört talas om. Ha ett härligt rockår alla MetalHeads! Citera
LuckyRiver Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Oj ser ut att bli en fin årgång.... Jag är i och för sig nöjd med att Motorskallarna är där. Born to raise Hell är en koncept man lever efter Sen att Accept med UDO i spetsen och lite Im a Rebell dont you just know it.... Juva minnen av headbangers ball där =). Citera
Animaniac Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Behemoth är klart ett av banden jag åker dit för. Skön norsk svartmetall Motörhead äger ju alltid, Morgana Lafey ska bli kul som fan att se Citera
dominator Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Motörhead har man självklart höga förväntingar på. Dock blev jag aningen besviken på spelningen från Arenan i December. Lite taskigt låtval samt aningen oinspirerat stundtals. Totalt sett ändå godkänt och som alltid ett jävla ös och satans högt Håller med dig om Morgana Lefay. Ska bli riktigt kul att se dem. Och så klart Accept, helt klart höjdpunkten för mig. Även DIO (om Ronnie James håller.) Citera
dominator Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Overkill!!! Fan va glad jag blir. Kommer bli en grym upplaga. Nu kommer "Taking over"-plattan få jobba. Får fan halvfjong..... Citera
Animaniac Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Samma här, trodde inte att de skulle ta slut så fort... Jobbigt, nu när man har bokat semester och allt Om nån skulle sitta med tre extrabiljetter så köper gärna jag också Citera
Animaniac Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Så var det fixat med biljett. Ruskigt dyrt blev det, att folk inte skäms för att ta såna överpriser på biljetterna... Citera
Matteprof Postad 23 April , 2005 Rapport Postad 23 April , 2005 Då ligger spelordningen uppe! http://www.swedenrock.com/frameset.cfm Citera
Animaniac Postad 25 April , 2005 Rapport Postad 25 April , 2005 Hehe, hade t om missat att Defleshed skulle spela.... Bonus! Bara att hoppas att de tänkte köra 'Royal Straight Flesh' Citera
dominator Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Det ser riktigt bra ut. Inga förödande bandkrockar vilket ger utrymme till större alkoholintag samt en möjlighet till upptäckter av nya band. 42 days left... Citera
Animaniac Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Jupp, helt klockrent. Nu ska man bara ta sig ner på nåt sätt också. Nån som har en sparkstötting att låna ut? Citera
Recommended Posts