MajkTheBike Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 SAJT: Party BONUS: 50% upp till 100$ TYP: Reload KOD: topbucks50 KRAV: 10x rake ÖVRIG INFO: http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks50.html Kontospecifik bonus: Vet ej! topbucks50 + topbucks40 fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lupus123 Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Det lär fungerar alldeles prima. Jag är inte klar med topbucks40, men dunkade in slantarna på topbucks50 också.. har båda två "pending" på bonuskontot. Velly nice, var precis på väg hit för att skapa en topic, men var visst en halvtimme för sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 dom har även en magic card promotion, man får en lott för varje 150poäng man spelar in under en dag. Perfekt för denna bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 dom har även en magic card promotion, man får en lott för varje 150poäng man spelar in under en dag. Perfekt för denna bonus! per 150poäng alltså? har lite problem med datum och grejjer, spelar en bra bit över 500poäng/dag men har ännu inte fått några magic card. har lite problem med att se hur det funkar då thailand har spärrat partypoker.com någon som kan berätta utförligt hur det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 kan jag casha ut topbucks40 bonusen och sätta in för denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lupus123 Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 kan jag casha ut topbucks40 bonusen och sätta in för denna? Nej, antagligen inte. Villkoren är iallafall 100% tydliga på den punkten. Villkoren, såsom länkade till i första posten # If you cash out any amount from your PartyPoker.com account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus. # The bonus is only valid for deposits made between Thursday, April 27, 2006 and Wednesday, May 10, 2006. Alltså.. om du rycker ut pengar under bonusperioden 27apr-10maj så bliiiiiiir det ingen bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 kan jag casha ut topbucks40 bonusen och sätta in för denna? Nej, antagligen inte. Villkoren är iallafall 100% tydliga på den punkten. Villkoren, såsom länkade till i första posten # If you cash out any amount from your PartyPoker.com account during the Bonus Period, but prior to making a qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus. # The bonus is only valid for deposits made between Thursday, April 27, 2006 and Wednesday, May 10, 2006. Jag cashade iaf ut samma dag som jag tog topbucks40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lupus123 Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Jag cashade iaf ut samma dag som jag tog topbucks40 Trevligt, betyder inte det att du själv hade svaret på din egen fråga? Det är ju samma villkor för båda bonusarna (typ), så.. Jag vet inte om det funkar, men vet att villkoren iallafall säger "nääää". Lyckades du med topbucks40 kan man ju tycka att du antagligen lyckas med topbucks50 likaså, men jag hade nog känt mig tryggare om jag letat upp $200 någonstans. EDIT:// Kan tyckas som att jag inte ger så värst bra svar, men det är så klart för att jag inte veeet om det går och därtill tror att det kanske dröjer tills någon testar det här och ger dig svaret. Vill bara hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 dom har även en magic card promotion, man får en lott för varje 150poäng man spelar in under en dag. Perfekt för denna bonus! per 150poäng alltså? har lite problem med datum och grejjer, spelar en bra bit över 500poäng/dag men har ännu inte fått några magic card. har lite problem med att se hur det funkar då thailand har spärrat partypoker.com någon som kan berätta utförligt hur det funkar? Från partypoker.com: Abracadabra! What could be more magical than winning $100 a day in our new MagicCard promotion? You’ll find out at PartyPoker.com when you play our new $400,000 MagicCard bonanza between April 28, 2006, 12:00 a.m. (ET) and May 2, 2006, 11:59 p.m. (ET): We’re giving away over $77,000 worth of great prizes every day! To conjure up a win, just earn 150 regular PartyPoints in a day during the promotion. You’ll then be eligible for a free MagicCard after 10 a.m. (ET) on the following calendar day, which will reveal a guaranteed cash prize! For example, players who earn 150 regular PartyPoints on April 28, 2006, will be eligible for a MagicCard on April 29, 2006, after 10.00 a.m. (ET).* Simply click on the 'MagicCard' promotion in your PartyAccount (under the 'Events and Promotions' tab) page to reveal your card and - hey presto! - reveal your magical cash prize. Keep playing and keep winning - it’s magic! * Please note that if you have won, the money will be added to your account as soon as you reveal the card. Only one MagicCard can be won per day. Cards must be revealed between 10:00 a.m. (ET) on the day of eligibility and 10:00 a.m. (ET) the next calendar day, otherwise they will expire. 10 a.m blir nog runt kl 18 här i svergie, vilken tid det är i thailand vet du nog bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKlistr Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Det lär fungerar alldeles prima. Jag är inte klar med topbucks40, men dunkade in slantarna på topbucks50 också.. har båda två "pending" på bonuskontot. Velly nice, var precis på väg hit för att skapa en topic, men var visst en halvtimme för sen. Menar du att det går att köra båda samtidigt och att det då blir som en x5 bonus? Det finns ju även en topbucks20. Antar att den går att köra också. [EDIT] Såg fel angående topbucks20. Den finns ej! [EDIT] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Jag spelade in 1000 raked hands igår, får jag några partypoints för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 nä du kan inte cleara dem samtidigt. Men det går bra att sätta in för dem på en gång och cleara en i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Det lär fungerar alldeles prima. Jag är inte klar med topbucks40, men dunkade in slantarna på topbucks50 också.. har båda två "pending" på bonuskontot. Velly nice, var precis på väg hit för att skapa en topic, men var visst en halvtimme för sen. Rätta mig att jag har fel, men raked hands på topbucks50 börjar väl inte räknas förrän man är klar med den tidigare? Man måste alltså cleara en i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Det lär fungerar alldeles prima. Jag är inte klar med topbucks40, men dunkade in slantarna på topbucks50 också.. har båda två "pending" på bonuskontot. Velly nice, var precis på väg hit för att skapa en topic, men var visst en halvtimme för sen. Menar du att det går att köra båda samtidigt och att det då blir som en x5 bonus? Det finns ju även en topbucks20. Antar att den går att köra också. finns det? vart har du hittat den? har du en fungerade länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKlistr Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Det lär fungerar alldeles prima. Jag är inte klar med topbucks40, men dunkade in slantarna på topbucks50 också.. har båda två "pending" på bonuskontot. Velly nice, var precis på väg hit för att skapa en topic, men var visst en halvtimme för sen. Menar du att det går att köra båda samtidigt och att det då blir som en x5 bonus? Det finns ju även en topbucks20. Antar att den går att köra också. finns det? vart har du hittat den? har du en fungerade länk? Sorry finns tydligen inte en sån. Stod fel i mejlet från "BW Newsletter". stod 20% up till 100 men koden topbucks40. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lupus123 Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 blev klar med topbucks40 nyss! kan jag köra den här med? Det lär fungerar alldeles prima. Jag är inte klar med topbucks40, men dunkade in slantarna på topbucks50 också.. har båda två "pending" på bonuskontot. Velly nice, var precis på väg hit för att skapa en topic, men var visst en halvtimme för sen. Menar du att det går att köra båda samtidigt och att det då blir som en x5 bonus? Nej, något sånt som att 10+10=5 menade jag inte (men oj, så sweet det har varit! ), utan ser framför mig att jag tuggar igenom den ena och därefter går på den andra. Ville mest få fram att det gick prima att lägga in slantar för båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 hehe dunkade nyss in både topbucks40 och topbucks50 funka perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 slängt upp 6 st NL50-bord nu. Beräknas ta 3 timmar och 20 minuter innan jag är klar. Dvs ungefär 0.85 raked hand/minut och bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Hittade denna på BW-forumet: -------------------------------- Dear Whore, Thank you for contacting us. I understand you wish to receive the "TOPBUCKS40" bonus. I am sorry to inform that your account is not eligible to receive "TOPBUCKS40" bonus. Please note that the bonuses or different promotions offered to players at our website are designed by our Marketing team. Only a few players have been selected for this promotion based on the criteria determined by the Marketing team. However, we have many such offers coming up and there is always a chance that you will be eligible for those promotions. If you were eligible for this particular bonus, you would have been notified via email or received a post log -in message when you log into the lobby. That is the reason the "TOPBUCKS40" bonus was not added to your bonus account. Swapna PartyPoker Customer Care -------------------------------- Jag fick inte något mail från party men provade och det fungerade för mig, tror ni det kommer bli något problem sen när man ska ta ut pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Tog det lång tid för folk att få ut sin topbucks40-bonus? Jag blev klar med händerna för en halvtimme sedan men fortfarande inte sett röken av några pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 hoppsan... aja, ska cleara den idag typ och ta ut sen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Tog det lång tid för folk att få ut sin topbucks40-bonus? Jag blev klar med händerna för en halvtimme sedan men fortfarande inte sett röken av några pengar... kan ju ha något att göra med posten jag skrev ovanför! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
p0k3rk1ng Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Pang, där small det till i brevlådan och $100 låg där. Tack tack! Tog faktiskt bara 3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Nån som fått dedär Abracadabra magic card ännu?? Jag har nu spelat 1000 raked hands igår och 1000 raked hands idag( båda bonusarna) men inte har ja ännu sitt till något magiskt. Nått som vet var man kan eventuellt hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts