PowerPoker Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Det här iaf bland det sjukaste jag varit med om förutom att AA vs AA slutade i färg för den ena. Satt hemma hos polaren och lira. > Bestia22 posted small blind ($2) > Sheeta posted big blind ($4) > Game # 772,122,331 starting. > Dealing Hole Cards > NikitiaLOL called for $4 > bamboochska called for $12 > Flippo folded > Bestia22 folded > Sheeta raised for $28 > NikitiaLOL folded > bamboochska raised for $512 > Sheeta called for $359 > $137 returned to bamboochska > Dealing the Flop(10 :club:7 :club:3 ) > Dealing the turn(5:spade:) > Dealing the river (J ) > bamboochska shows 3:club: 6:club: for jack high flush, 6 kicker > Sheeta shows K:spade:K:heart: for pair king high > bamboochska wins $923 with a flush 6 high Jag förstår inte hur någon kan gå all-in där, det är ju en solklar fold. Sedan är det givetvis tungt att syna en sådan bluff med KK då mottåndaren "måste ha" AA... Ja, tilt blev det iaf... EDIT - Nu skall d nog va rätt... EDIT 2- Kanske var han full, drogad, norrman? Citera
Daxxar Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Jag gissar på norrman.. Sen tror jag även att denna tråd hör hemma under resultat. Eventuellt i tråden "Allt om Bad Beat och liknande!" Citera
Kramsan Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Förstår inte hur du kan SYNA all in med KK i det här läget? okej att ställa själv, men vad sätter du honom på? Tveksamt spelar hur som helst. Citera
QoS Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17078 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts