Bjorn_ Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 7 Card Stud High ($0.50/$1.00), Ante $0.05, Bring-In $0.25 (converter) 3rd Street - (0.80 SB) Seat 2: xx xx 4:club: ___brings-in Seat 3: xx xx J:diamond: ___folds Seat 4: xx xx 8:diamond: ___calls Seat 5: xx xx 8:club: ___calls Hero: T:club: 8:spade: T:spade: ___calls Seat 7: xx xx 4:heart: ___folds Seat 8: xx xx A:heart: ___calls Seat 1: xx xx 8:heart: ___folds Min fråga är helt enkelt om det faktum att jag har en helt levande tvåfärg plus viss connectedness är tillräckligt för att syna för bring in med levande split-tior trotts att min kicker är helt död? Eller är det att kasta bort pengar? /Bjorn Citera
Nickefik Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Du verkligen matar forumet med 7 Card Stud frågor! Det gillar jag! Tyvärr så är jag inte rätt person att svara på dem, men jag väntar lika nyfiken som dig på svaren. Citera
Recommended Posts