Bjorn_ Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 7 Card Stud High ($1/$2), Ante $0.10, Bring-In $0.50 (converter) 3rd Street - (0.70 SB) Hero: 2:heart: 5:spade: 2:club: ___brings-in Seat 1: xx xx T:diamond: ___calls Seat 2: xx xx 6:spade: ___calls Seat 3: xx xx 7:spade: ___calls Seat 4: xx xx 3:heart: ___calls Seat 5: xx xx 8:spade: ___folds Seat 6: xx xx 9:club: ___folds 4th Street - (3.20 SB) Seat 1: xx xx T:diamond: A:diamond: ___checks___folds Seat 2: xx xx 6:spade: 2:diamond: ___checks___folds Seat 3: xx xx 7:spade: 8:club: ___bets___calls Seat 4: xx xx 3:heart: 4:diamond: ___folds Hero: 2:heart: 5:spade: 2:club: 5:diamond: ___raises Rimligtvis måste jag väl gissa att han som bettar oftast bara har ett par eller t.o.m. i bästa fall bettar en hand typ öppet stegdrag plus trefärg? Chans som att jag måste höja för att skydda min hand här och försöka få handen heads up? Tycker alltid det är lurigt när man får ett lågt tvåpar på fjärde, speciellt från bring in. 5th Street - (3.60 BB) Seat 3: xx xx 7:spade: 8:club: 4:spade: ___checks___calls Hero: 2:heart: 5:spade: 2:club: 5:diamond: 3:diamond: ___bets Bettar igen efterssom han inte parar sin bräda, vid mothugg får man ju allvarligt funder på en fold... 6th Street - (5.60 BB) Seat 3: xx xx 7:spade: 8:club: 4:spade: K:heart: ___checks___calls Hero: 2:heart: 5:spade: 2:club: 5:diamond: 3:diamond: K:club: ___bets Väljer att betta igen med avsikt att ta gratis showdown om jag ej förbättrar. River - (7.60 BB) Seat 3: xx xx 7:spade: 8:club: 4:spade: K:heart: xx___checks___calls Hero: 2:heart: 5:spade: 2:club: 5:diamond: 3:diamond: K:club: 5:heart: ___bets När jag kåkar på river är det ju en rätt given värdebet. /Bjorn Citera
Recommended Posts