gdaily Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Varje lag består av fem spelare: två spelare från PokerStars leaderbord, två spelare som vunnit vars en FPP-tävling och en "celebrity player". Citera
gdaily Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Sveriges matcher - följ dom på PokerStars Norge-Sverige 6:te maj 07:15 ET (dvs lunchtid Sverige) Island-Sverige 6:te maj 09:15 ET (eftermiddag) Finland-Sverige 7:de maj 07:15 ET (lunchtid) Danmark-Sverige 7:de maj 09:15 ET (eftermiddag) Esltand-Sverige 7:de maj 11:15 (eftermiddag) Citera
Cyntax Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Vad är detta? Förklara lite. Det kan inte vara lagpoker iaf., så då måste det vara någon annan typ av spel. Endast NLTH? Citera
gdaily Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Japp, 5 st H2H-matcher "per match" i grupp-spel, jag tror att de två bästa lagen från varje grupp sedan spelar en match för att avgöra vilket lag som går vidare till livefinalen i Barcelona. Undertecknad är som sagt med i svenska laget, efter en stabil insats (jaja, rötkuk som man är) i sista FPP-uttagningstävlingen. Citera
fredde80 Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Japp, 5 st H2H-matcher "per match" i grupp-spel, jag tror att de två bästa lagen från varje grupp sedan spelar en match för att avgöra vilket lag som går vidare till livefinalen i Barcelona. Undertecknad är som sagt med i svenska laget, efter en stabil insats (jaja, rötkuk som man är) i sista FPP-uttagningstävlingen. Vet du vilka de andra spelarna är? Någon vi övriga känner till? Citera
Nusseman Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Riverloser är ju gammal starsräv som spelat där sedan urminnes tider Har ett par fina placeringar i stora turneringar både på nätet och live. Dock ingen kändis på forumet (ännu). Citera
fl0w Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Man hade nog kunnat hitta en sämre FPP-kvalificerad. Lycka till Ola. Citera
gdaily Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Kan vi bara få till Martin de Knijff som celebrity i vårt lag så tror jag på en "hygglig" vinstchans... Citera
gdaily Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Hmmm, fick reda på att jag var uppsatt på listan som påtänkta "celebrity players" från Sverige... Då hde jag alltså inte behövt klonka. Citera
Nusseman Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Hmmm, fick reda på att jag var uppsatt på listan som påtänkta "celebrity players" från Sverige... Då hde jag alltså inte behövt klonka. Det sa de säkert bara för att vara snälla Citera
baller Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 påtänkt innebär ändå inte samma sak som utvald? Citera
erbus Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 påtänkt innebär ändå inte samma sak som utvald? /A Citera
Gustavsson Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Förra året blev det Mikael Westerlund som pokerstars inte ens informerade att vi hade flera matcher så han var sitting out i dom flesta hoppas att det blir bättre ordning med kändisspelaren detta året=) Riverloser Citera
Recommended Posts