Zamora25 Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Pokern är död! Fia med knuff åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Jag kommer inte in på http://www.pokertracker.com men det är kanske orelaterat Inte jag heller, men jag har inte BBB, och jag har heller inte problem med nån av klienterna. Tyder på att det är orelaterat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Jag kommer inte in på http://www.pokertracker.com men det är kanske orelaterat Inte jag heller, men jag har inte BBB, och jag har heller inte problem med nån av klienterna. Tyder på att det är orelaterat.. så oväntat att det inte bara var pokersajterna som var nere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Jag kommer inte in på http://www.pokertracker.com men det är kanske orelaterat Inte jag heller fast allt annat funkar men så har jag också sunet:) Har dock druckit för mkt vin för att orka spela plus att min 14 inköps losing streak verkar hålla i sig så det känns ibte så skoj att spela överhubudtaget. Dock så ska jag fånga fisken och rensa den imorgon då kungen i baren smäller Edit congrats for me då mitt 400:e inlägg just skrevs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MalinSwe Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Jag har också BBB och det är inte första gången jag blir disconnectad. Satt på två sng´s nu när jag åkte ur, som de flesta här. Jag spelar på Noblepoker, fast det kanske inte spelar någon roll? Är det BBB jag ska maila och gnälla på? Är det någon här som mailat dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 malin: tror de är BBB som har strul så klaga på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 fy fan vad trött man blir på BBB, party dör ju var o varannan kväll/natt med BBB. skäll ut dem redligt! tips på bättre leverantörer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ledrash Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Fan! Nu har den hoppat ur varje fem minuter senaste kvarten. Börjar bli rätt jobbigt!!! /&%&¤(/ BBB. Jag som hade det fungerande perfekt fram tills ca 06.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 samma problem här.. har spelat turnering hela jävla natten, så nu när det e 40 spelare kvar dör internet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Yep 0600 så tvärdog det... (straaaars å BBB) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 först torskar man två jättepotter sen laggar sajten sönder och hänger sig helt för att tilta en för livet. kommer nog spärras in mentalsjukhus efter denna mysiga stund med internetpoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Vad är det som gör att man kommer in på B2B och Pacific Poker men inte något annat nätverk? (I alla fall inte något av de som jag sponsrar på) Någon skillnad måste det ju vara, någon nätverkskunnig som vet? Edit: Jo Tribecca fungerade visst det med. (Doyles med fler) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 bara att göra som oss, emigrera till thailand. här har vi inga sådana problem! [/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 heltok på fredag kommer jag... hoppas internet funkar som det ska... gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jarnkamin Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 helskumt pacific funkar men inte stars, pp eller paradise. Slapp klaga på bredbandsbolaget igen som jag tänkte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Jag kommer inte in på http://www.pokertracker.com men det är kanske orelaterat Inte jag heller, men jag har inte BBB, och jag har heller inte problem med nån av klienterna. Tyder på att det är orelaterat.. så oväntat att det inte bara var pokersajterna som var nere ?? Allt tyder väl på att det var just bara pokersajterna som var nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 ?? Allt tyder väl på att det var just bara pokersajterna som var nere? Egentligen ska jag väl inte klaga, men datasystemet på mitt jobb ligger nere. Vi jobbar mot en server i Holland, och uppkopplingen mot det fungerar bevisligen inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roy Ahl Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 . Tja, det är väl sossarna under Ringmuskelns ledning som testar att blockera utländsk poker. Slutet är nära! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 .Tja, det är väl sossarna under Ringmuskelns ledning som testar att blockera utländsk poker. Slutet är nära! Är ni rädda nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Någon som kan spela på Party nu?? Kul svar jag fick från suporten Dear Glenn, Thank you for contacting us. I apologize for the inconvenience caused. I request you to please restart your computer and try to log into your account or try after 6 hours. If the issue still persists, please get back to us +1-800-852-4719 (Toll Free from USA/Canada) and + 350-41050 (International Rates Apply) so that can assist you in a better way. Thank you for choosing us as your online gaming site! Santosh Poker Customer Care Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 http://www.internettrafficreport.com/main.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Har BBB. Har de senast kvällarna haft problem med lost connection på Party och UB. Kan vara slumpen, men jag har hittills blivit reconnectad snabbare på UB. Jävligt irriterande dock. Att bli disconnectad sent i en SnG är ingen höjdare ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 bara att göra som oss, emigrera till thailand. här har vi inga sådana problem! Har du kommit runt PartyPoker-förbudet förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 bara att göra som oss, emigrera till thailand. här har vi inga sådana problem! Har du kommit runt PartyPoker-förbudet förresten? party funkar perfa, gäller bara att få tag på en klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts