wheel_jr Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 bara jag som inte kan lira poker online? * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 bara jag som inte kan lira poker online? PartyPoker funkar inte här iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
biron Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 party, stars och gaming club nere här, svenska spel fungerar dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanielN Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Verkar vara någon lina som brustit någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 party funkar för mig, dock inte tain o prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 STATEN HAR SPÄRRAT ALLA POKERSITER FÖRUTOM SS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 blääää mitt i en Sng så dog de bara på partpoker. såklart hade jag chiplead..... blinden hade redan börjat bli hög, trist att torska på detta sätt. Tror ni partypoker refundar min insats eller ger mig pengarna för vinsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 No Pair - Three high Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 funakr nu igen tror ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanielN Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Du tror fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Prima är fortfarande dött i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Tain likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 ISP? Har själv BBB ADSL och alla sidor är nere typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 ISP? Har själv BBB ADSL och alla sidor är nere typ. BBB fiber Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 BBB här med, dock så har jag inga problem med att komma in på dom hemsidorna jag testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanielN Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 BBB dsl. Känns alltid som väl spenderade pengar när man lirar turneringar och sånt här händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 luktar KATASTROF???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Har telia adsl. Alla sidor jag testat fungerar för mig iaf. Bland annat party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Det är väl bara S(v)S(p) som raggar nya kunder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Gjorde en trace på party, hoppet över atlanten tog fånigt med tid, så tror inte att det är BBB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Någon annan som har problem med just Tain (expekt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 party, ladbrokes funkar för mig, prima o tain sten dött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheel_jr Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 Någon annan som har problem med just Tain (expekt)? mm satt o lira pyramid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Kommer åt alla utan problem. Edit to add: Både via Telia ADSL och Tele2/Comviq 3G. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kramsan Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Jag har BBB och det funkar inte här heller. Dock verkar det som att de som har annat än BBB inte upplever några problem. Jag har mailat BBB och uppmanar alla er att också kontakta dem. Det här händer alldeles för ofta (jag spelar på Party) och jag är säker på att jag inte är den ende som förlorar massa pengar på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts