Patte_p Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Världens sämsta bonusar: 1. BET365 2. Betway 3. Nä, de ovanstående står i en helt egen klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flopp Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Hejsan! Du kan ta ut dina egna pengar precis när du vill. Du måste dock vända insättning+bonus tre gånger på oddsbörsen om du vill ha ut bonuspengarna också. Hoppas det klarnade! MVH Jens, Betway.com Finns det någon tidsgräns för bonuspengarna? Satte man in 1000:- skall man alltså omsätta 6000:- för att få ta ut? /Flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Det är inte svårt alls att omsätta. Tippa bara på t.ex. Elfsborg - Div5 lag i svenska cupen 1X eller Tyskland - Japan 1 i B-CM i ishockey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Betway Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 [Finns det någon tidsgräns för bonuspengarna? Satte man in 1000:- skall man alltså omsätta 6000:- för att få ta ut? /Flopp Hejsan Flopp! För tillfället finns det ingen tidsgräns. Vad gäller sportsbettingbonusen håller jag just nu på att dubbelkolla villkoren om man måste vända bonus och insättning. Jag jobbar egentligen på pokersidan och är därför inte så insatt i sportsbettingdelen. Jag ska ta reda på exakt vad som gäller och sedan lovar jag att återkomma så fort jag bara kan. Det går även att maila vår support på support@betway.com. Hoppas att detta inte ställer till alldeles för mycket besvär! Ni är alltid välkomna att pm:a mig om ni har fler frågor (eller fortsätta i den här tråden). MVH Jens, Betway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carboflex Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Kan ingen tala om för mig om vad Prima är? känner mig lite vilsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Kan ingen tala om för mig om vad Prima är? känner mig lite vilsen.. prima är det nätverk ungefär som b2b mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kapa Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Hej! Prima är ett stort pokernätverk, dvs många olika pokersajter delar på detta nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Det är inte svårt alls att omsätta.Tippa bara på t.ex. Elfsborg - Div5 lag i svenska cupen 1X eller Tyskland - Japan 1 i B-CM i ishockey Jo visst, MEN tanken med detta är ju att en och annan SKA FÖRLORA ALLT.... Eller tror du att dom SKÄNKER bort pengar på Sportsbetting. Även om chansen är mkt liten att torska ett sånt spel, så finns ju ALLTID risken att man gör det. Jag säger bara Vitryssland...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thomaskrstd Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 [Finns det någon tidsgräns för bonuspengarna? Satte man in 1000:- skall man alltså omsätta 6000:- för att få ta ut? /Flopp Hejsan Flopp! För tillfället finns det ingen tidsgräns. Vad gäller sportsbettingbonusen håller jag just nu på att dubbelkolla villkoren om man måste vända bonus och insättning. Jag jobbar egentligen på pokersidan och är därför inte så insatt i sportsbettingdelen. Jag ska ta reda på exakt vad som gäller och sedan lovar jag att återkomma så fort jag bara kan. Det går även att maila vår support på support@betway.com. Hoppas att detta inte ställer till alldeles för mycket besvär! Ni är alltid välkomna att pm:a mig om ni har fler frågor (eller fortsätta i den här tråden). MVH Jens, Betway.com Kan man ta ut allting med eventuella vinster men lämna bonusen på 1000 kr kvar då ? Alltså kan man ta ut allt förutom bonusen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Betway Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Hejsan! Nu har jag kollat upp vad som galler. Summan som skall omsattas tre ganger ar densamma som insattning och bonus. Vi sager att man satter in 100 kr, da far man 100 kr till i bonus och vi har totalt 200 kr. Detta skall omsattas tre ganger, alltsa 600 kr. Vill man kan man ta ut sina forsta hundra kronor, men man maste da alltsa fortfarande omsatta 600 kr, dvs bonuspengarna x 6. Annars kan man omsatta 50 kr 12 ganger eller 300 kr tva ganger. Hoppas principen framgar? Jag ar ingen superpedagog (blev aldrig fardig pa lararprogrammet) men har ni fragor sa ar det bara att kora pa i den har traden eller PM:a mig. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 okey då är det x6 som gäller, riktig bra bonus faktiskt. men vad händer om man förlorar bonusen när den bara är omsatt fem gånger? får man då plocka ut sina egna pengar+vinsten man fick under "omsättningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Det står NTL.Error när jag skulle ta ut trots att jag omsatt pengarna. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 När ni ska omsätta pengarna spela då typ på Atp - Bmw Open Munich, Germany Serra, Florent - Soderling, Robin Satsa 200 på 1 och 167 på 2 Då går ni +-0 och omsätter endå pengarna så ni får ta ut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Det är inte svårt alls att omsätta.Tippa bara på t.ex. Elfsborg - Div5 lag i svenska cupen 1X eller Tyskland - Japan 1 i B-CM i ishockey Jo visst, MEN tanken med detta är ju att en och annan SKA FÖRLORA ALLT.... Eller tror du att dom SKÄNKER bort pengar på Sportsbetting. Även om chansen är mkt liten att torska ett sånt spel, så finns ju ALLTID risken att man gör det. Jag säger bara Vitryssland...... Men spela inte där då. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 När ni ska omsätta pengarna spela då typ på Atp - Bmw Open Munich, Germany Serra, Florent - Soderling, Robin Satsa 200 på 1 och 167 på 2 Då går ni +-0 och omsätter endå pengarna så ni får ta ut dom. Spelstopp på den matchen Några fler förslag att omsätta pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Betway Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Det står NTL.Error när jag skulle ta ut trots att jag omsatt pengarna. Vad är felet? Maila garna till support@betway.com okey då är det x6 som gäller, riktig bra bonus faktiskt. men vad händer om man förlorar bonusen när den bara är omsatt fem gånger? Forhoppningsvis har du da motsvarande fyra "grundinsattningar" kvar av dina bonuspengar och kan omsatta ytterligare en gang satillvida du inte satsade hela din bonus i ditt femte bet. får man då plocka ut sina egna pengar+vinsten man fick under "omsättningen"? Dina egna pengar kan du alltid plocka ut precis nar som helst. Om du bara spelat med bonuspengar under "omsattningen" kan du inte plocka ut de som vinst om du inte omsatt de 6 ganger. MVH Jens, Betway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrissy Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 fle rän jag som inte får ut pengarna som det är lovat? gjorde ett uttag till mitt visa kort ca 1 vecka sedan.inga penga rhär ännu dykt upp:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Betway Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Hejsan! Eftersom jag inte har ditt anvandarnamn kan jag inte personligen kolla upp var problemet ligger. Men maila ditt anvandarnamn till supporten (support@betway.com) och beratta att du inte fatt dina pengar sa hjalper de dig pa studs! MVH Jens, Betway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
znk Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Hej Jens, Jag har tidigare mailat supporten och frågat om det insatta beloppet också är låst, och fick då svaret att man ej kan ta ut insättningen. Är det supporten som har missuppfattat min fråga, eller vad??? Mailet är som följer: " Hej X Tack för ditt mail. Du kan inte ta ut din insättning eller bonus föränn du omsätt de båda tre gånger. Vi önskar dig en bra dag. YY Kundservice Betway -----Original Message----- Received: 4/26/2006 5:07 PM To: support@betway.com Subject: RE: Fråga angående omsättningskrav på insättningsbonusen Hej! Jag har en fråga angående 100% insättningsbonusen ni erbjuder. I villkoren står det att bonus+omsättning måste omsättas tre gånger. Innebär detta att man inte kan ta ut sina insatta pengar innan man omsatt dem tre gånger? Eller menar ni att den ursprungliga insättningen ej är låst men att bonusen måste omsättas sex gånger? Mvh /XX " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Betway Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Hejsan znk! PM:a mig sa far vi snacka mer sa ska jag se vad jag kan gora. Nu ar bonuskraven dessutom andrade (vilket inte paverkar dig znk) men las garna igenom dem. MVH Jens, Betway.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FestFidde Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Hej, Tänkte hora till mig 1000:- av er och undrar om jag förstått detta rätt: Exempel: Du sätter in 200 kr och mottar ytterligare 200 kr i bonus. Du har nu 400 kr på ditt konto. Innan du kan ta ut några pengar måste du göra insatser i en eller flera av våra produkter och låsa upp hela bonusen enligt uträkningen ovan. Ifall du i detta fall enbart vill spela på odds, måste du spela för 400 kr på odds med 1.70 eller högre. När det är gjort kan du ta ut både den första insättningen (200 kr) och din bonus (200 kr). Betyder det att om jag sätter in 1000:- och får 1000:- i bonus så behöver jag bara spela allt(2000:-) på en match med odds över 1,70? Isf är det ju suveränt. Ngn som kan bekräfta detta? MVH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patte_p Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Hahahaha, som sagt var, detta är världens sämsta pokerbonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 1000 dealt hands för 100 i bonus är nog bland det bättre jag sett på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Alltså. Nu är jag förvirrad. Måste man omsätta POKERBONUSEN 3x på oddset eller? Jag tror inte det, men jag vill ha klartecken på att det stämmer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Alltså. Nu är jag förvirrad. Måste man omsätta POKERBONUSEN 3x på oddset eller? Jag tror inte det, men jag vill ha klartecken på att det stämmer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts