YTWTM Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Hej alla pokergeeks. (Jag är också en) Jag tänkte höra med er vad ni har för erfarenheter angående HU-SnG. Jag har lirat ett antal stycken, jag började min resa nere på $2.25 på Parbet (Tain), och i nuläget grindar jag $52.5. Det är nu motståndet börjar minska totalt, det kan ta upp till 30min innan en motståndare är på plats. Enligt * inga affe-läkar, tack! - QoS * så är Tain ett "Large-Network", men jämfört med de mer kända är de väl en fis i rymden? Jag syftar t.ex på b2b, crypto etc. Aja, kanske bara är det att HU-SnG inte är allt för populärt på de "högre" nivåerna, vad vet jag. Någon som har något tips på nätverk jag bör byta till? Tack på förhand dudes * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Ongame (Betsson m fl) har rätt bra drag på lite högre SNG HU-bord. Edit: Beror iofs vilken tid på dygnet du vill spela. I skrivande stund är det t.ex. rätt glest. Amerikanarna ligger och sussar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Kolla Pokerstars. Finns lir på alla nivåer dygnet runt. Rullar 7 st $50+2,5 i skrivande stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lapasta Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 På Ladbrokes är det oftast trafik på 5-300$ HU Sng nästan dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts