Bjorn_ Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 7 Card Stud High ($1/$2), Ante $0.10, Bring-In $0.50 (converter) Inga direkta reads vad jag minns, typiskt pokerstarsbord dvs folk är svaga och/eller odisciplinerade men inte totala puckon. 3rd Street - (0.80 SB) Seat 5: xx xx 3:spade: ___brings-in___calls Seat 6: xx xx 4:club: ___calls___calls Seat 7: xx xx A:heart: ___folds Seat 8: xx xx Q:club: ___folds Hero: 9:heart: K:spade: K:heart: ___raises Seat 2: xx xx 6:heart: ___folds Seat 3: xx xx A:spade: ___calls Seat 4: xx xx 8:diamond: ___calls Standardhöjning på tredje med flera spelare kvar att agera. 4th Street - (5.80 SB) Seat 4: xx xx 8:diamond: 8:spade: ___bets___calls Seat 5: xx xx 3:spade: T:heart: ___folds Seat 6: xx xx 4:club: K:club: ___raises Hero: 9:heart: K:spade: K:heart: 4:spade: ___folds Seat 3: xx xx A:spade: T:spade: ___calls Är denna fold på fjärde för vek? Potten är ju skaplig men samtidigt så känns ju korten som kom på denna gata maximalt kass för mig, en av mina kungar försvann, en kille parade sitt dörrkort och det finns två potentiella fyrfärger att oroa sig för... /Bjorn Citera
Hjort Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag tycker det är bra att sticka tidigt. Om du synar här så kommer du bara tänka "pottodds" resten av handen samtidigt som du har jätteomvända implicita odd och inte ens har särskilt bra läge om du faktiskt har bäst hand. Citera
Bjorn_ Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Ungfär så tänkte jag också när jag foldade, om än kanske inte lika distinkt och skarpsynt. /Bjorn Citera
Recommended Posts