Cyntax Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Har ni spelat om något annat än pengar och/eller tändstickor? Öl? Kvinnor/män? Godis? (kläder i klädpoker?) Paris Hilton satsade en Bentley ... och torskade. Jag kan inte komma ihåg att jag spelat om/satsat något annat än pengar? Spelar Hilton klädpoker? Citera
wizzo Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Om hon (Paris Hilton) gör det och du mötte henne heads up...skulle du vilja vinna eller förlora? Innan du svarar tänk en gång till Citera
zinna Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 när jag gick i sexan spelade vi 5 card draw med 2 eller om det var 3 byten om saker, kunde va allt från saker man gjort på träslöjden till gamla leksaker eller pennor. har spelat holdem och 5 card draw med öl/cider under senare år. har spelat 5 card draw om vatten under högstadiet har spelat straffpoker (5 card draw med antagligen 2 eller 3 byten) under högstadiet där den som vann fick slå den som förlorade på olika sätt, 100% turbaserat då man inte kunde höja eller liknande utan enbart göra ett antal byten. har i sjuan eller om det var åttan spelat klädpoker (5 card draw med antagligen 2 eller 3 byten). i kanske ettan på gymnasiet spelade vi 5 card draw där en kille hade saker istället för pengar bla kinderäggleksaker och en icemat. tror det är allt.. Citera
Cyntax Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 Om hon (Paris Hilton) gör det och du mötte henne heads up...skulle du vilja vinna eller förlora? Innan du svarar tänk en gång till Vinna!Antar att du tänker komma med en poäng. Ge den snabbt, för nu blev jag nyfiken hur du tänker... Citera
wizzo Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Behöver knappast vinna en heads up mot hennne för att få se Paris Hilton även om det naturligtvis skulle vara trevligare IRL än på t.ex. nätet Men! Om du torskar finns alltid chansen att hon gillar det hon ser...resten får du räkna ut själv Citera
Sandbaerg Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 när jag gick i sexan spelade vi 5 card draw med 2 eller om det var 3 byten om saker, kunde va allt från saker man gjort på träslöjden till gamla leksaker eller pennor. har spelat holdem och 5 card draw med öl/cider under senare år. har spelat 5 card draw om vatten under högstadiet har spelat straffpoker (5 card draw med antagligen 2 eller 3 byten) under högstadiet där den som vann fick slå den som förlorade på olika sätt, 100% turbaserat då man inte kunde höja eller liknande utan enbart göra ett antal byten. har i sjuan eller om det var åttan spelat klädpoker (5 card draw med antagligen 2 eller 3 byten). i kanske ettan på gymnasiet spelade vi 5 card draw där en kille hade saker istället för pengar bla kinderäggleksaker och en icemat. tror det är allt.. Ni kunde ju spelat med antal slag. T.ex jag synar 1 slag, jag höjer till 7 slag... jag lägger mig... osv Men det tipset kanske kommer lite sent Citera
gdaily Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag känner till i alla fall två par som plockar fram kortleken och 40 nmarker var och spelar en freezeout fixed limit texas om disken efter middagen varje dag. I ena fallet slutade det med att killen köpte en diskmaskin Citera
zinna Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag känner till i alla fall två par som plockar fram kortleken och 40 nmarker var och spelar en freezeout fixed limit texas om disken efter middagen varje dag. I ena fallet slutade det med att killen köpte en diskmaskin hahahaha Citera
cAshville Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 haha fy fan, kan tänka mig frustrationen av att bli uttdragen av sin fru PLUS att det leder till att man måste diska Spelade alltid om en påse gott och blandat med min far när jag var liten, därför jag är smal kanske? Citera
xaesar Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 I min trappuppgång är det bara två lägenheter, i den ena bor jag + flickvän och i den andra en polare. Vi spelade om att städa trapphuset under ett års tid, vinnaren slapp, tvåan och trean fick städa... Tyvärr så sitter grannen och pressar highstakes hela dagarna så vi var ingen svår match för honom Citera
The Grand Bark Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 På den tiden vinylskivor var the shit så blev jag av med hela min skivsamling en helg. Jag grät en hel vecka. Citera
jemten Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Nån släkting spelade bort en lada (med eller utan fä har jag ingen aning om) för ett större antal årtionden sen. Citera
Daniel_123 Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Nån släkting spelade bort en lada (med eller utan fä har jag ingen aning om) för ett större antal årtionden sen. lol!! Citera
Recommended Posts