Mjukis Postad 23 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2006 Theo slutar kl 16 så du får väl sitta o vänta på honom i ca 3 timmar innan ni kan lira eran mytomspunna HU match. Ska bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Fast turneringen börjar väl vid tolv imorrn? Sitter väl troligen o slipar HU spelet som bäst mot nån tomte när Theo dyker in i lokalen... Fan va alla ska lägga sig i de där.. tomtar asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 jag ska vara med i turren först... sen ska vi köra hu danne! har precis börjat hitta formen igen efter två svarta månader.... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Klubben är bemannad från kl 1830 idag. Grytor och Cashgame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 OBS, TURNERINGEN IMORGON ÄR FLYTTAD TILL KL 1600 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 det är mycket knas med den där "tid kvar till nästa turra"-klockan.. tycker ni kan ta bort den (eller fixa den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Kallt o flytta turneringen NU lixom, för EN persons skull? (no offence Theo) orka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 3-4 tomtar som hade problem att komma till kl 12 om jag fattade det rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2006 Stämmer att det va för 3 personers skull.. ångrar dock nu att jag ändrade tiden då alla har invändingar på allt o allting... Men kl 16 är det start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2006 det är mycket knas med den där "tid kvar till nästa turra"-klockan.. tycker ni kan ta bort den (eller fixa den ) Utveckla gärna eller förklara problemet för "Pogo" på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 hmm... danne försöker du lägga ved i elden till HU eller? no offence men det är faktiskt fler än mig som jobbar lördagar o inte kan på en tid som kl 12:00 lixom... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 självklart är det så... säger inget annat, sällan kan man väl tillfredsställa allas behov tänker jag... Frågan är bara vilken starttid som får flest antalet deltagare, ur klubbens synpunkt måste det väl ändå vara "the main thing" ? Sätter inga personliga aspekter i det, frågan är svävande... Har fått för mig att ett flertal av dom/oss som tänkt spela turneringen med start vid 12 inte kommer spela. Personligen har jag inte bestämt mig än, hade helt andra planer för kvällen. OM det blir så att jag inte lirar turneringen kommer jag självklart fortfarande fullfölja HUen mot dig Theo, kanske imorgon istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 hehe... Det är lugnt danne jag tror mjuukiz klonkar ut da` innan kl 6 så då kan du ju fullfölja dina kvällsplaner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 Hehe, fast spelar jag så spelar jag ju för att vinna.. orka känna owroo över att "inte hinna" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2006 Tack Magnus.... Nu åker ja till klubben, lägger ma raklång i soffan o försvinner bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2006 Klubben har öppet från kl 18 idag Tisdag. Planerad 300kr gryta runt 1830. Cashgame 5-5 / 5-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 händer det nåt ikväll eller.`=?? 3 anmälda liksom.. kalispera typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 1 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2006 Jag kommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 Spel idag kl 1800hrs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 "kollar på forumet..." Finns de nåt slags intresse för att spela nåt slags poker ikväll? Cash? Nån fin liten turre på en 2-300? Dealers choise kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Är det seriöst menat att vi ska spela 10manna bord på klubbmästerskapet eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Klubbmästerskapet är ju iof inte en "spontan turnering" Du skulle väl inte komma ändå? Satte 10-manna bord ifall att det skulle bli fullt, eftersom vi har 6 bord så blir det 10 per bord, bli vi färre (som vi kommer att bli) så kör vi 8-manna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2006 Kan samtidigt säga att jag inte vet om det blir spel idag, Jerma och Some1Blue har visat intresse för er som är sugna. Jag har nog inte ti, ska sätta upp kakel i köket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 Har anmält mig till turneringen vilket borde rendera i att du borde tro att jag ska vara med i turneringen...? Kan ju inte låta nån annan vinna helt utan tufft motstånd, hamnar jag HU mot dig mjukis så vet vi ju hur det slutar... Mkt bra med 8 manna bord, kanske borde spela den shorthanden (=6) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2006 Kl 1530 är det spel på klubben. Som vanligt gryta och CG... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts