Herman Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 hahaha.. ! mjukis.. du kan ett inte.. tapetklister asså.. brunkare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Brunkare eller? Nytt ord för i höst? Hej de va ju mig du ...... igår... Du lovde ju o winga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 LOL! Hade känning på att det va du aSSÅ.. Härwer..!!!! Nu ringde du nyss i min lur o sa att jag skulle lägga ut följande: CASHGAME idag kl 1800hrs Plats : Klubben 2/4 blinds.. Läsk finns.. Ta me klonkarskills! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Cashgames idag.... klubben 19:00... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kartong Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 jag kommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 jag kommer inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 då kommer vi... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Idag kommer jag (oxå) Runt 21 är det CG på klubben... Be there whit the money :stek: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Du är en stek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Oxfilé isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Finns de nån turre att spela idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Nåt homegame vore fint, nästa inbokade turra är nästa söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 vi kan spela sng vi 18:00 eller 19:00 idag om folk e sugna...måste bara vakna o så först... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 går ju bra med cg osså... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 1800 på klubben kan vi ju säga för er som är intresserade. Så runt 19 borde det bli folk, ni som är haja på att passa tider kan ju komma ut vid 18 ändå. Blir vi folk kör vi en 200 SnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Spel idag på klubben, kl 1900 är jag där. Försök att komma då så vi kan lira nån MTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Idag mellan kl 1500 är det spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Spelas de lite seriös cashgame på klubben ikväll månntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 seriöst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2006 Vad är menar du nu Danne? Seriöst? Kl 19 ska det finnas folk ute vid klubben... Ring innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Jag vet vad Danne menar. Han undrar om ni ska spela som JOMPA el om ni ska spela poker. Ni vet syna typ 400 med 3 högt färgdrag, ihop om att få in 4kortsfärgen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2006 Men Jessica, han ställde faktiskt 400 med 3 högt färgdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Nej han ställde inte.. det var jag som försökte skydda mig genom att ställa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 han syna....lol bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 cash på fredag eller lördag kväll?? kommer nog hem i helgen, sugen på lir... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts