Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Till att börja med vill jag be er att strunta i att steps suger för att raken är orimligt hög, mer om det kan Hjort eller om det var Nusseman förklara, diskusioner ombedes att inte tas här i varjefall.

Jag har dragit igång ett litet stepsprojekt på ministep nivån, inköp 6$. (jag köper bara in på step 1).

Step 1 har följande prisstruktur:

1a: Vidare till step 2 (22$)

2a-5a: Omspel på step 1 (6$)

6a: Utslagen, tröstpris 4$

7a-10a: Utslagna

Mitt mål när jag började spela stepsen var att multitabla step 1 tills jag fått upp ett antal inköp till step2. Det trodde jag skulle vara tidskrävande men istortsett kostnadsfritt. Party kryllar ju av fisk, att klara top 5 borde ju inte vara så svårt, eller?

Till min stora förvåning och ilska var det inte så lätt att spela tight och klara top5, det räcker inte att bara spela stål eller stål och lite till, man måste spela en del när man är 6-7 kvar för att klara sig eftersom det uppstår en bubbla och ingen vill åka ut.

Att räkna ut att medelspelaren åker ut 50% av gångerna är inte så svårt, men hur stor chans tror ni att...

A. En duktig spelare har?

B. En grym sng spelare, typ iremats?

Jag avslöjar mina resultat på step 1 när ni har tyckt till lite o resonerat fram och tillbaka.

Postad

Jag har faktiskt gjort ett eget litet försök på mini-steps på party. Men jag skippade nivå1 eftersom det kändes oseriöst och köpte in mig på step2 direkt för 22$.

Men har varit lite på latsidan men spelade upp mig till step5 för ett tag sedan och spelade step5 igår kväll. Och det blev till slut blir bara 3 kvar och är klar för minst 500$. Men självklart så dör mitt modem (den är lite glapp) och blir blindad till döds innan jag kommer tillbaka. Ska ge mig på ett försök till.