WuQ Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Sätt in €140 spela ihop 1200 VIP och få €140 eller €35 för varje 300 VIP. Jag började köra denna bonusen strax innan den ändrades till de gällande villkoren. Jag mindes att man skulle maila någon adress när man hade klarat det. Jag har kontaktat supporten men de har fortfarande inte svarat mig så jag undar om någon vet vilken mailadress det är och vad man skulle ange för information i mailet. Citera
jola77 Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 100 VIP till så har jag också klarat den, skulle man mejla dem direkt eller efter 30 dagar? Har du fått någon t-shirt?? inte jag Citera
WuQ Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 jag minns att man kunde mejla dem så fort man har klarat den. Frågan e bara vilken mail. Nä jag har inte fått t-shirten än väntar oxå frebilt på den Citera
Bestpoker Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Skicka ett PM till mig så ska jag ta tag i saken! MVH BestPoker Citera
jola77 Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Fick t-shirten igår, riktigt snygg faktisk bär den med stolthet på jobbet idag. Citera
WuQ Postad 27 April , 2006 Författare Rapport Postad 27 April , 2006 Grattis;) Jag har en kompis om har t-shirten så jag har sett den och väntar spänt på den också. Tycker den är riktigt nice. Citera
Zamora25 Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Är det den med Esset på bröstet och texten All in? isf är det den snyggaste reklam-tshirten jag har fått hittlls...... har fått typ 10 st av olika pokerföretag dock så krypte den som fan efter första tvätten! Citera
jola77 Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Får skita i att tvätta den, till skillnad från alla andra pissfula t-shirtar är den kanon-snygg Citera
Bestpoker Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Är det den med Esset på bröstet och texten All in? isf är det den snyggaste reklam-tshirten jag har fått hittlls...... har fått typ 10 st av olika pokerföretag dock så krypte den som fan efter första tvätten! Hej! Krympte den mycket i tvätten? MVH BestPoker Citera
Zamora25 Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Den var en Large nu känns den som medium, tror det var andra tvätten som jag kände av att den hade krymt. Ungefär som med vissa T-shirts man köper i thailand Men jävla snygg är den iaf! Citera
WuQ Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2006 Jag fick min t-shirt idag men tyvärr var det inte den med esset som jag hoppades på det var en vanlig vit t-shirt som det stod bestpoker på. Lite synd hade hoppats på den med esset för jag håller med om att den e riktigt snygg. Citera
foo Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Jag fick en svart t-shirt som också var alldeles för liten. Man måste tydligen komma ihåg att begära en storlek större än den man vanligen använder när det gäller reklamkläder. Citera
pluntzky Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Vet inte om det är emot forumreglerna, men forumet kanske borde uppgradera sin bonus till standardsignupen på 5x... Citera
Recommended Posts