khiseer Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 jag undrar om nån skulle kunna berätta hur jag ska skriv när jag för "notes" om folket runt bordet (på internet då) vet som inte riktigt hur jag ska skriva och vad jag ska hitta för att kunna läsa dom när jag hamnar i en svår situation.. hur gör ni? tacksam för många svar:D Citera
stackbrat Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 jag brukar skriva in vad de gjorde som uppmärksammade mig. Brukar dessutom lättare komma ihåg vem personen i fråga är om jag läser noten några veckor senare. T.ex. "slowspelade floppad triss och gick all in på rivern när jag klonkat färgen" t.ex. Då brukar jag ha koll på vem killen är och vad jag haft för uppfattning av honnom. Ibland räcker det ju med noter som "super TAG" eller "tomtetomtetomte som hatar pengaaaar". Citera
khiseer Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 okej tack.. jag e som lite ny bland poker så jag förstår inte riktigt vad TAG är för nått:$ står d för tight lr vad Citera
Okok Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 okej tack..jag e som lite ny bland poker så jag förstår inte riktigt vad TAG är för nått:$ står d för tight lr vad Han menar nog TAP. Tight aggressive player. Jag brukar använda notes för att "tilta av mig". Skriva typ "en av världens absolut sämsta spelare" när jag blir utdragen osv. Hoppas att du finner detta råd användbart. Godnatt! Citera
garden_state Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 TAG står för Tight Aggresive. Citera
tamtaram Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 okej tack..jag e som lite ny bland poker så jag förstår inte riktigt vad TAG är för nått:$ står d för tight lr vad Han menar nog TAP. Tight aggressive player. Jag brukar använda notes för att "tilta av mig". Skriva typ "en av världens absolut sämsta spelare" när jag blir utdragen osv. Hoppas att du finner detta råd användbart. Godnatt! Hehe, jag gör samma sak. Ibland hamnar man vid bord där man har notes på ett par tre som man skrivit av sig på. Brukar vara riktigt underhållande läsning. Citera
Recommended Posts