Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag tänkte ta en bonus på prima-nätverket, kravet är 250 raked hands. Problemet är bara att jag spelar på så hiskeligt låg nivå. När det gäller NL som jag börjat sniffa lite på på sistone så håller jag mig till 0.05/0.1-borden.

Är det nån som har nån känsla för hur snabbt/långsamt det går att skrapa ihop rejkade händer på denna nivå?

En rakad hand räknas om raken uppgår till 0.25, och om vi antar att raken är linjär (vilket den iofs inte är) med 5% så måste potten uppgå till $5 för att handen ska räknas. Bör jag då se till att sätta mig vid bord där avg. pot är uppemot $5? Går det snabbare då? Eller är det bara dumt att sätta sig vid sådana aggro bord? Lägg då till det faktum att min BR är i minsta laget och inte tål ALLTFÖR mkt varians..

Postad

Kan bara säga att mina 250 rakade händer gick på runt 20 timmar på 0.10/0.20

Tar nog bra mycket längre på 0.05/0.10 är jag rädd. Dock var det bara att skicka ett mail för varje 10$ man tjänade in och sen kom det snabbt in på kontot.

Postad
Kan bara säga att mina 250 rakade händer gick på runt 20 timmar på 0.10/0.20

Tar nog bra mycket längre på 0.05/0.10 är jag rädd. Dock var det bara att skicka ett mail för varje 10$ man tjänade in och sen kom det snabbt in på kontot.

20 timmar är nog att ta i, jag har gjort många av primas på en eftermiddag .. Iofs har jag spelat 2 bord samtidigt men säg 5h x 2, hälften kommer man nog undan med