Lottie Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Jag har spelat SnG 10 pers på nivån 5-10 Eur under ett knappt år. Under de 300 första turneringarna var jag ITM 40 % varav 1:a platser 20 %. Senaste dagarna har det dock gått extremt illa. Under mina senaste 13 SnG har jag inte kommit ITM en enda gång. Av mina 26 senaste har jag endast varit ITM 2 gånger (båda 3:e platser) . Senaste gången jag kom 1:a var turnering 36 från slutet räknat. Jag har inte varit i närheten av liknande downswing tidigare. Har inte (medvetet) ändrat min spelstil senaste tiden. Jag tycker inte själv att jag fattat särskilt många felaktiga beslut. Är detta att betrakta som varians man får räkna med eller har jag helt enkelt blivit dålig eller (hemska tanke) har jag bara haft tur de första 300 turneringarna? * Flytt till Turneringar - QoS * Citera
eyedol Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 300 är ett för litet urval för att någorlunda säkerställa hur bra du är men 13 OOTM är samtidigt inget extremt. Det är bara att försöka grinda på.. Citera
Blado Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 För litet urval. 50buyins downswingar kan man räkna med att få ibland. Citera
Lottie Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Postad 19 April , 2006 Hehe, det räckte tydligen med att starta en tråd om saken. Nästa SnG jag spelade vann jag. Nu går det uppåt igen. Citera
Hap Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 För litet urval. 50buyins downswingar kan man räkna med att få ibland. Har för mig att jag hört att 50 buyins är en bra bankroll för 10 player SnG, men det kanske är i underkant. Är 100 bättre månne? Citera
Blado Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 spelar man lågt behöver man inte ha så höga bankrullekrav men ju högre man spelar desto mindre risk of ruin vill man ha. Blir jobbigare att grinda tillbaka en större summa om man gular. Citera
bossbaver Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Hehe, det räckte tydligen med att starta en tråd om saken.Nästa SnG jag spelade vann jag. Nu går det uppåt igen. då ska jag fanimej oxå starta en sånhär tråd.. har inte vunnit en sng på ÅRRRRRRRRRRRRRr.. så jävla tröttsamt... ...hmm Citera
Recommended Posts