Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Finns tydligen ingen info om TropicalPoker Nålöga.. Laddat ner de och kollat igenom alla sng bord, mtt bord OCH cg bord..... å de va xakt 0 spelare inne då.

Men eftersom de har så pass bra köttebulle deal så kommer de nog rätt mycke spelare snart...

Vi bara väntar ju på fiskar som typ solskickepojken.....

Större törsk hittar duinte har ja hört;)

..//Fudge aka krap_nek

• 4 months later...
Postad

jag började min "pokerkarriär" där i vintras, då fanns det en hel del goa freerolls för ultra-low stakes spelare. Men cashgamesborden var det alltid dåligt drag på. Hur det är idag vet jag inte riktigt, sist jag var inne och titta så var det väldigt dålig aktivitet. Men cashout via neteller funkar väldigt snabbt(mig tog det 3-4 timmar för MAX) och enligt mig är sidan helt ok i övrigt.

• 1 month later...
Postad
jag började min "pokerkarriär" där i vintras, då fanns det en hel del goa freerolls för ultra-low stakes spelare. Men cashgamesborden var det alltid dåligt drag på. Hur det är idag vet jag inte riktigt, sist jag var inne och titta så var det väldigt dålig aktivitet. Men cashout via neteller funkar väldigt snabbt(mig tog det 3-4 timmar för MAX) och enligt mig är sidan helt ok i övrigt.

Någon som har någon uppdaterad info? Har spelarantalet ökat? Vilket nätverk hör sidan till(eget?)?