_Dogge_ Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Tänkte om ngn kunde ge mej lite info om TropicalPoker.. Antal spelare, vilket nätverk, betyg på supporten och liknande... Citera
needleye Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Fan Dogge.. Kolla upp det och kontakta mig när du vet =) Citera
_Dogge_ Postad 20 April , 2006 Författare Rapport Postad 20 April , 2006 Finns tydligen ingen info om TropicalPoker Nålöga.. Laddat ner de och kollat igenom alla sng bord, mtt bord OCH cg bord..... å de va xakt 0 spelare inne då. Men eftersom de har så pass bra köttebulle deal så kommer de nog rätt mycke spelare snart... Vi bara väntar ju på fiskar som typ solskickepojken..... Större törsk hittar duinte har ja hört;) ..//Fudge aka krap_nek Citera
XarsioN Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 jag började min "pokerkarriär" där i vintras, då fanns det en hel del goa freerolls för ultra-low stakes spelare. Men cashgamesborden var det alltid dåligt drag på. Hur det är idag vet jag inte riktigt, sist jag var inne och titta så var det väldigt dålig aktivitet. Men cashout via neteller funkar väldigt snabbt(mig tog det 3-4 timmar för MAX) och enligt mig är sidan helt ok i övrigt. Citera
FraXioN Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 jag började min "pokerkarriär" där i vintras, då fanns det en hel del goa freerolls för ultra-low stakes spelare. Men cashgamesborden var det alltid dåligt drag på. Hur det är idag vet jag inte riktigt, sist jag var inne och titta så var det väldigt dålig aktivitet. Men cashout via neteller funkar väldigt snabbt(mig tog det 3-4 timmar för MAX) och enligt mig är sidan helt ok i övrigt. Någon som har någon uppdaterad info? Har spelarantalet ökat? Vilket nätverk hör sidan till(eget?)? Citera
Recommended Posts