Gå till innehåll

Hur många inköp har ni förlorat?


cazacu

Recommended Posts

Det är därför det krävs en rulle på minst 30 inköp.

Joo, men de spelar väl ingen roll hur många iköp man har i rullen och att förlora 1/3 av rullen på en dag är mycket, jag slutar efter jag har förlorat högst 1/10

 

om man spelar sitt a-game mot sämre motstånd finns det ingen anledning till att sluta

 

Som nämnts ovan så är det jäkligt få spelare som inte kommer ifrån sitt spel när de har förlorat en hel del. Särskilt när man kommer ner över 5-6 inköp back. Jag tror att det är mer regel än undantag att rullen mår bättre av att ta en paus då än att fortsätta.

 

Sen är det självklart högst personligt! Men jag tror fler skulle må bra av att sluta vid en viss gräns än att bara tuta o köra på trots att de (tror att) de spelar ett bra spel.

 

Ha det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 st ungefär

 

Hände här om dagen på SS, Dom tio första inköpen blev jag hejdlöst utdragen som storfavorit. Dom sista 5 skulle jag tro berodde på dåligt spel och mindre tilt.

 

Efter att ha plussat ungefär 1000 om dagen på SS så lyckades jag få detta sjuka loosingstreak.

 

Men som sagt det är poker och downperioderna måste man räkna med.

 

Skulle igentligen stannat efter 10 inköp men edtersom det var bra spel fram tills dess så fanns det ingen anledning men dom sista 5 inköpen var som sagt tilten som åt upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200BB på limit - vilket motsvarar $6000. -$3000 är rekordet på en dag. Jag är ingen NL-spelare så där har det nog inte blivit mer än 3 rebuys eller nåt och inte på högre än $100-borden.

 

Jag har fö inte gått plus sedan 1 jan så självförtroendet är kanske inte det bästa längre men man biter sig kvar som en grävling. Jag trodde 2006 var året som jag skulle bli miljonär, men det verkar inte som pokergudarna delar den uppfattningen. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...