Gå till innehåll

Förslag till alla sajter, kö till nytt bord!


pem

Recommended Posts

(Kommentar till mig själv i annan tråd)

 

(Att sedan folk hellre köar i en halvtimme på ett bord än väntar i 30 sekunder på lite fler spelare på ett *nytt* bord beror nog på att de är idioter även i andra sammanhang än när de bettar vid borden. Det är likadant på andra sajter. :roll: )

 

Apropå det, eftersom det ofta är så trögt att få igång ett nytt bord, även när det uppenbarligen finns gott om spelare som väntar på bord, så är det här en finess jag saknar:

 

"Vänta på nytt bord" - dvs man kan köa till ett (ännu inte existerande) nytt bord. När tillräckligt många köande finns, t.ex. 5 för ett 9-10-platsersbord, så placerar servern in dem automatiskt.

 

Då slipper man kanske det eviga köandet till fulla bord, och svårigheten att få folk att sitta in på (till att börja med) korta bord.

 

 

(Det kanske finns någonstans redan? Jag har hållit mig till tre olika nät/klienter, så jag vet inte, men i så fall är det något för övriga sajter att ta upp...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...