Nusseman Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 40 spelare reggade... Kom igen nu då! Påskmat har ni väl käkat så det räcker och släkt och vänner brukar man ju hinna tröttna på under långfredagen. In och spela! Citera
Gyre Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Jag är magsjuk men jag tar en för laget ändå! Citera
erik87 Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Men just ja det är ju nu, tusan också... Bara att gratulera er andra som har chansen idag då! Citera
robster80 Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Eftersom ni har lagt den nya tiden så olyckligt spelar inte jag idag. Citera
Nusseman Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Jaha, där fintade man upp sig själv på läktaren mot nöttrissen. Dags att trippla för att vara med igen. Citera
Skanke Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 40 spelare reggade... Kom igen nu då! Påskmat har ni väl käkat så det räcker och släkt och vänner brukar man ju hinna tröttna på under långfredagen. In och spela! 19:10 sucks............................................................. Citera
Nusseman Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 19:10 sucks............................................................. Ja, det gör det verkligen. Nästa månad spelar vi INTE före 20.00. Det är ett löfte. Citera
Bubbla Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Så nu har jag spelat min SISTA turnering någonsin. Jag vet att jag är dålig på det med varje gång jag plockar upp en hand som är bättre än topar så har någon annan bättre. Så sanslöst trött på turneringsjävlarna nu. Citera
Skanke Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 19:10 sucks............................................................. Ja, det gör det verkligen. Nästa månad spelar vi INTE före 20.00. Det är ett löfte. Make it next week Citera
Nusseman Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 17 outs, hur kan det inte komma? Citera
erik87 Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Var är alla de som röstade på 19.10 egentligen? var ju jättemånga som skulle spela då. Citera
Bubbla Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Var är alla de som röstade på 19.10 egentligen? var ju jättemånga som skulle spela då. Jag var en av dom. Jag tar tillbaka min röst och återkommer alldrig mer till dessa (eller andra heller för den delen) turneringar. Citera
Gyre Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Vem är Moonsky? Hur kunde du hitta den synen med JJ där? Citera
EL_FishkO Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Så nu har jag spelat min SISTA turnering någonsin.Jag vet att jag är dålig på det med varje gång jag plockar upp en hand som är bättre än topar så har någon annan bättre. Så sanslöst trött på turneringsjävlarna nu. om det var jag så kan jag trösta med att jag kommer åka ut snart ändå Citera
Bubbla Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Så nu har jag spelat min SISTA turnering någonsin.Jag vet att jag är dålig på det med varje gång jag plockar upp en hand som är bättre än topar så har någon annan bättre. Så sanslöst trött på turneringsjävlarna nu. om det var jag så kan jag trösta med att jag kommer åka ut snart ändå Vet inte om det var du som slog ut mig eller inte(Tror det var du som norpa drygt halva stacken iaf sen var jag uppgiven), men börjar se samma mönster varje gång jag spelar turnering. Det funkar liksom inte att jag får betala med mina bästa händer när jag dessutom antagligen är en av sveriges 5 sämsta turneringsspelare Citera
Skanke Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Det funkar inte att lira samtidigt som man ska ta hand om och lägga barnen, JJ ser ut som stålet efter raise, reraise:) Citera
Hap Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Jag önskar att jag kunde lira med er. Jobbar speciella tider med udda helger, tyvärr. Det är priset man får betala för mitt jobb. Har dock sagt upp mig och slutar nästa vecka. Med andra ord, se upp nästa vecka/månad! Citera
Gyre Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Att ställa in när man vet att man antagligen har sämst hand och ingen fold equity är bra poker va? Citera
mief Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 the ipod is mine hittade AA första handen och dubblade upp, sen var det ganska lugnt fram till finalbordet. Var chippie när vi var 3 kvar, tappade ner till 30k, dubblade på nån hand jag inte kommer ihåg, sen floppade jag stegen med 56 på 347 bräda när FishkO hittade 66 och vi hamnade all in. Satt och väntade på 5an men den kom aldrig. HU var över ganska fort, jag ställer med TP och färgdrag och klonkar färgen mot TP med bättre kicker. Får väl säga att det var en ganska bra förstaturnering för mig Citera
Recommended Posts