Albert Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Lacoste Skorna som killen har på sig på introt vill jag gärna ha. Var nere till en butik som säljer Lacoste skor, men de hade inte den modellen och de kunde inte beställa in heller. Någon som vet om man kan hitta dem på Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plala Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Modellen heter scotch. Så här står det på lacostes hemsida. Kanske de kan hjälpa? To find a footwear retailer, please contact SELECTED BRANDS SWEDEN Östra Hamngatan 52 411 07 Göteborg - SWEDEN phone: +46 31 7432800 email: mailbox@selected.se Annars kan du väl kolla om de finns i Ellos-katalogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2006 Tackar! Ellos? Nu du mig skoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Ja ellos brukar ha sa en bekant till mig som beställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts