Weedobooty Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Efter sju-åtta veckor på raken med de mest bisarra utdragningar jag varit med om, har jag tagit ut mina pengar från Party poker för att aldrig komma tillbaks. Antingen pågår det nåt fusk där, eller också har jag varit med i dolda kameran. Nån annan som har samma erfarenheter från "Magic river land"? Jag hade tänkt gneta ihop Partypoäng till en video-ipod, men jag köper beach-sandaler för mina 67.000 poäng istället. Jag är glad att ha min bankrulle hyfsat intakt efter den här perioden. PS. Nån som behöver ett par party poker-flip flops? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Jag skulle inte tacka nej till ett par flip-flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Nån annan som har samma erfarenheter från "Magic river land"? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts