KlasMan Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Hej! Ska vara utan internet i ca. 1vecka nu pga. flytt, och jag tänkte höra om det finns nått singleplayer poker spel som ni rekomenderar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 kortlek och 9 gosedjur. verkligen skitroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Poker Academy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ESeaYour Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Single player poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 kortlek och 9 gosedjur. verkligen skitroligt! Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Single player poker? just typiskt PF'are Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Poker Academy den är bra, sen så har expekt släppt nåt spel också, finns att köpa lite överallt nästan, helt ok tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reflection Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Kan du inte skippa pokern en vecka och fokusera på flytten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlasMan Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2006 Kan du inte skippa pokern en vecka och fokusera på flytten? Eftersom jag fortfarande bor med mina föräldrar och det kallas flyttfirma, så känns det rätt så lugnt, för min del.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reflection Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Kan du inte skippa pokern en vecka och fokusera på flytten? Eftersom jag fortfarande bor med mina föräldrar och det kallas flyttfirma, så känns det rätt så lugnt, för min del.... fokusera på flickvännen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 http://poker.se/nyhet.php?artid=521 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zebbe Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 http://poker.se/nyhet.php?artid=521Lirar det till Xboxen, bra spel, det enda lite negativa är kanske att man får spela så mycket andra kortspel, (7 card stud, 5 card draw, etc etc). Men det kan man se som en bra sak med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts