FireSole Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Hur skiljer sig ert spel om ni spelar på ett bord med tex 6 spelare gemfört med 10 spelare?? * RP - QoS * Citera
Travbana Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Ju mindre spelare, desto lösare spelar jag! Citera
Papa Kubo Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Så med Sigvard Marjasin, Leif Pagrotsky och Prince vid bordet skulle du bara spruta marker omkring dig? Citera
Fedorov Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Du e för rolig kubo...) // Citera
Papa Kubo Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Du kan väl ge mig lite creds för att jag i alla fall försöker. Citera
Travbana Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Vad vore livet i all sin glans om inte kubo fanns ? Citera
Papa Kubo Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Vad vore livet i all sin glans om inte kubo fanns ? Årets grötrim! Citera
Incognito Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Så med Sigvard Marjasin, Leif Pagrotsky och Prince vid bordet skulle du bara spruta marker omkring dig? LOL. Undrar om det verklign är roligt eller är det så att jag skrattar bara för att jag är så trött. Citera
Travbana Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Firesole: kolla http://www.texas-holdem.se Där står det en bra förklaring om hur man kan spela/agera i short handed games! Citera
Hjort Postad 19 November , 2004 Rapport Postad 19 November , 2004 Hur skiljer sig ert spel om ni spelar på ett bord med tex 6 spelare gemfört med 10 spelare?? Inte jättemycket, räknat i steg från knappen så spelar jag i stort sett likadant från varje position. Däremot så brukar ju motståndarnas spel skilja och då måste man ju anpassa sig till det, men det finns inget i strukturen som innebär att man ska börja spela dubbelt så många händer från en viss position. Citera
m_sjoberg78 Postad 20 November , 2004 Rapport Postad 20 November , 2004 Precis som Hjort säger är det viktigt att inte tro att man ska spela fler händer, däremot kan det vara idé att spela sina händer aggressivare när man väl spelar. Dessutom blir spelet ofta lite trixigare, vilket gör att det är viktigare att se mönster hos sina motståndare o agera därefter. Båda dessa egenskaper är såklart viktiga även vid 10 bord, men jag anser att betydelsen av dessa båda faktorer ökar ju färre man är vid bordet. //Marcus Citera
Recommended Posts