kria Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Jag googlade runt och fick fram en pf tråd som inte finns längre. Hur kommer det sig att pf har noarchive satt? Det kan väl vara vettigt att kunna kolla cached på google ibland, eller i wayback machine. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kria Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Ingen som har ett svar? QoS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Oj, hade helt missat denna... Med tanke på att innehållet förändras så pass ofta här på forumet så är tanken att man ska besöka själva tråden för att få det senaste. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kria Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Jo det är klart, om tråden finns kvar. Det verkar vara en hel del material som rensas ut, och inte bara blajtrådar heller. Tex så ville jag kolla tillbaka och se hur förra plantskolan gick iom att den startar igen, men alla de trådarna var borta. Det är bara ett exempel på trådar som försvunnit som man velat kolla tillbaka på. Jag fattar att det är nödvändigt att rensa ibland, men ser inte vad nackdelen är med att det cachas på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts