Gå till innehåll

Allt om Firefox!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

[...] Trode att det skulle vara som ett fönster i fönstret, som någon beskrev det. Alltså som när man multitablar på Pokerchamps. Den funktionen kanske finns?

Har ej spelat på pokerchamps, men jag antar att du menar två webbsidor bredvid eller ovanför varandra? Jag tror inte den funktionen finns i firefox (den finns i opera dock :P) men du kan ju alltid ha två instanser av firefox öppna i så fall...

 

Hur tabbar man upp linkarna i Firefox? Slipper ju alla förbenade popups men vad är det som är så bra med Firefox?

Poängen med tabbar är väl att man kan ha flera sidor öppna och gå fram och tillbaka mellan dem utan att det blir stökigt och utan att dra för mycket resurser. Jag har alltid ett dussin tabbar öppna, jag tycker de är det bästa som hänt www sedan porr. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkte att de gjort en del av knapparna osynliga. Bland annat för att stänga sökfunktione (CTRL+F alltså) och knapparna för att hoppa mer än ett steg frammåt eller bakåt i sidhistoriken.

Tror det finns en knapp för att stänga sökfunktionen, bara det att den är osynlig. Och hoppa mer än ett steg framåt eller bakåt är enkelt, bara att högerklicka på back- eller forwardknappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Tilt!

 

Efter att jag uppdaterade mina extensions idag så har nåt hänt med adressfältet. Den senaste url:en jag skrivit in står alltid kvar i adressfältet, oavsett om jag bytt flik.

 

Nu t.ex när jag är på pf.nu står det http://wsop.info/se/new/index.asp

 

När jag öppnar en ny tab står det http://wsop.info/se/new/index.asp osv.

 

Mkt störande av flera anledningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej hopp

 

Har problem sedan annan medlem i hushållet installerade mozilla firefox. Jag kan inte logga in på pf.nu från mozilla, och när jag ska köra min crypto-klient, sun poker, får jag upp detta meddelande i webläsaren:

 

 

Network Status

 

You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game server.

 

Please try again in 10 minutes.

 

Thank you for your patience.

 

 

Har mailat supporten för sun poker, men får bara standardsvammel tillbaka, är det nån här som har nån aning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det nu mot förmodan har med firefox att göra (kan inte förstå varför) så är det väl bara att avinstallera så borde problemet försvinna.

 

Vad får du för fel när du loggar in på pf.nu? Vi är rätt många som använder firefox utan några hinder.

 

Nu funkar det att logga in på pf.nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...