Gå till innehåll

SnG - Sit and Go, €3 lättare än €1?

Edling

Recommended Posts

Efter att ha lirat ett bra tag på micro buyin sitgo på b2b med vinster som är fina för den nivån har jag börjat spela på nivån ett snäpp högre.

Här går det bättre än va det gjorde på minsta nivån , känns som folk är lättare att hantera .. inte så oförutsigbara som på lägsta nivån.

Nån som annan som tycker likadant ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner igen det.

jag lirar 6/11 $ SnG Single Table, och har bättre resultat på 11. De känns som spelarna på 6$ synar med allt möjligt så ens högst genomtänka bluff går åt helvete :lol:

Känns som de blir lite för oseriöst spel där , men jag vet inte skillnad från bord till bord också.

Länk till kommentar

Känner igen det.

jag lirar 6/11 $ SnG Single Table, och har bättre resultat på 11. De känns som spelarna på 6$ synar med allt möjligt så ens högst genomtänka bluff går åt helvete :lol:

Känns som de blir lite för oseriöst spel där , men jag vet inte skillnad från bord till bord också.

Haha, då är den väl högst ogenomtänkt :)

Länk till kommentar

Efter att ha lirat ett bra tag på micro buyin sitgo på b2b med vinster som är fina för den nivån har jag börjat spela på nivån ett snäpp högre.

Här går det bättre än va det gjorde på minsta nivån , känns som folk är lättare att hantera .. inte så oförutsigbara som på lägsta nivån.

Nån som annan som tycker likadant ?

Jag har en teori: De som spelar på 1€ har en begräsnad BR och vaktar den. På 3€ är det mer pengar med i spelet = fisken dras till pengarna.

Spela hellre 2table 3€, då får du 2000 chips.

Just my thoughts.

Länk till kommentar

Känner igen det.

Haha, då är den väl högst ogenomtänkt :)

Ja, kanske det :lol:

Äsch vilket fall som helst är det lättare att vinna 10$ och det är det som räknas :lol:

Länk till kommentar