Edling Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Efter att ha lirat ett bra tag på micro buyin sitgo på b2b med vinster som är fina för den nivån har jag börjat spela på nivån ett snäpp högre. Här går det bättre än va det gjorde på minsta nivån , känns som folk är lättare att hantera .. inte så oförutsigbara som på lägsta nivån. Nån som annan som tycker likadant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Känner igen det. jag lirar 6/11 $ SnG Single Table, och har bättre resultat på 11. De känns som spelarna på 6$ synar med allt möjligt så ens högst genomtänka bluff går åt helvete Känns som de blir lite för oseriöst spel där , men jag vet inte skillnad från bord till bord också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andreazz Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Känner igen det.jag lirar 6/11 $ SnG Single Table, och har bättre resultat på 11. De känns som spelarna på 6$ synar med allt möjligt så ens högst genomtänka bluff går åt helvete Känns som de blir lite för oseriöst spel där , men jag vet inte skillnad från bord till bord också. Haha, då är den väl högst ogenomtänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Jag tror snarare att resultatet på 10+1 är bättre än 5+1 på grund av att raken är hälften så stor, procentuellt sett, på den högre nivån... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Edling Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2006 Jag tror snarare att resultatet på 10+1 är bättre än 5+1 på grund av att raken är hälften så stor, procentuellt sett, på den högre nivån... Detta är ju mycket möjligt på Party men på b2b är det samma rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Efter att ha lirat ett bra tag på micro buyin sitgo på b2b med vinster som är fina för den nivån har jag börjat spela på nivån ett snäpp högre. Här går det bättre än va det gjorde på minsta nivån , känns som folk är lättare att hantera .. inte så oförutsigbara som på lägsta nivån. Nån som annan som tycker likadant ? Jag har en teori: De som spelar på 1€ har en begräsnad BR och vaktar den. På 3€ är det mer pengar med i spelet = fisken dras till pengarna. Spela hellre 2table 3€, då får du 2000 chips. Just my thoughts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Känner igen det.jag lirar 6/11 $ SnG Single Table, och har bättre resultat på 11. De känns som spelarna på 6$ synar med allt möjligt så ens högst genomtänka bluff går åt helvete Känns som de blir lite för oseriöst spel där , men jag vet inte skillnad från bord till bord också. Haha, då är den väl högst ogenomtänkt Ja, kanske det Äsch vilket fall som helst är det lättare att vinna 10$ och det är det som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts