Gå till innehåll

PartyPoker.com - 20% reload up to $100


back

Recommended Posts

Håller på att cleara Partys sign-up som finns länkad härifrån forumet. Det står på bonussidan att det krävs 500 raked hands och på "Pending release condition" står det 392 raked hands. Vad betyder det?

 

Kan man genom att casha ut ta reloaden direkt efter sign-upen?

 

Att du lirat 392 rejkade händer och mao har 108 stycken kvar att spela innan du får bonusen skulle jag tro. Så lira dessa händer och casha sedan ut och sätt in igen och ta reloaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att cleara Partys sign-up som finns länkad härifrån forumet. Det står på bonussidan att det krävs 500 raked hands och på "Pending release condition" står det 392 raked hands. Vad betyder det?

 

Kan man genom att casha ut ta reloaden direkt efter sign-upen?

 

Att du lirat 392 rejkade händer och mao har 108 stycken kvar att spela innan du får bonusen skulle jag tro. Så lira dessa händer och casha sedan ut och sätt in igen och ta reloaden.

 

Tvärt om är det, du 392 händer kvar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt, jag fick $75 bonusen och har lite smått börjat clearat denna, jag började igår kväll och hade spelat ungefär 250 av händerna. När jag nu skulle fortsätta fanns inte bonusen under mitt bonus account när jag söker på tidigare så står det exhausted, vad det nu betyder.

Dock finns ju de 75 kvar på mitt konto, antar att jag kan prova att plocka ut dem.

 

Jag startade alltså 13/4 och det stod expiry på bonusen den 25/4

 

[edit] lite mer info

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är svaret jag fick från Party:

Dear Daniel,

 

Thank you for contacting us.

 

The reason the status of your bonus is "Exhausted" is because you have used all the funds that have been given to you as bonus without playing the required number of raked hands.

 

The bonus was given to you keeping in mind that you will play the 750 raked hands before 25-APR-06 so that you can cashout the bonus from your account.

 

We see that you have played only 172 raked hands out of 750 and that is the reason the bonus status shows as exhausted.

 

Have a nice day.

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

 

 

Jag förstår inte... Alltså jag satte in $500 första sessionen backade jag en del ner till ungefär $380, sedan har jag spealt upp dem igen nu har jag runt $550. Menar party att jag förlorade min bonus under den första sessionen? I så fall är det ju bra då behövde jag inte spela speciellt många händer för att cleara den. Får se vad som händfer när jag ska göra en cash out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är svaret jag fick från Party:

Jag förstår inte... Alltså jag satte in $500 första sessionen backade jag en del ner till ungefär $380, sedan har jag spealt upp dem igen nu har jag runt $550. Menar party att jag förlorade min bonus under den första sessionen? I så fall är det ju bra då behövde jag inte spela speciellt många händer för att cleara den. Får se vad som händfer när jag ska göra en cash out.

 

Det är bara att ta ut. Du har bränt din bonus enligt deras system. Du behöver inte lira några fler händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vet någon "logiken" med hur Partys reloadbonusar erbjuds? Alla tycks inte bli erbjudna likadan reload-bonusar.

 

Jag antar själv att om man haft "0" på sitt konto ett tag så lär man ploppa upp i deras system som någon som borde premieras för att komma tillbaka. Eller kanske mer eller mindre alla erbjuds reloadbonusar med ungefär samma mellanrum?

 

Jag tog nyss ut $500 från Party, blir man då utesluten ur deras reload-listor för ett tag?

 

Jag gissar att Party Poker har automatiserat allt det här, så nån kanske har kommit på hur systemet fungerar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon "logiken" med hur Partys reloadbonusar erbjuds? Alla tycks inte bli erbjudna likadan reload-bonusar.

 

...

 

Jag gissar att Party Poker har automatiserat allt det här, så nån kanske har kommit på hur systemet fungerar..

 

Ingen aning.... Men

 

Gjode Pokers signin 20% $100 x5 precis innan påsk. Tog ut så att jag hade $140 kvar och så kom denna efter påsk(eller när det nu var)

 

Jag fick 15% $100 x10, och gjorde den med på 2-3 dagar. Så jag började min bonus karriär på Party, och fick $200 i bonus från Party på ca 10 dagar...

 

Nu har jag tagit ut allt och har $18 kvar... Har bytt till nästa site nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...