vikko Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Tja På mitt kontonummer / clearingnr på Föreningssparbanken finns det ett - (bindesträck). Man brukar inte kunna skriva det där -:et på alla sidor t.ex. Expekt då de tar bort det automatiskt. Vad gör det här bindesträcket egentligen? Mitt kontonummer ser ut enligt följande: xxx xxx xxx-x Om amn tar bort -:et kommer pengarna ändå till rätt konto? Någon som vet? Citera
Bubbla Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Tar du bort stäcket kommer pengarna in på mitt koto så det fungerar bra Inga problem sträcket är nog nått gammalt som hängt kvar bara. Behövs inte längre. Citera
wizzo Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Om man sträcker på ett streck så blir det långt så här ett streck - ett sträckt streck ------------ Hälsningar språkpolisen Citera
bossbaver Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Om man sträcker på ett streck så blir det långt så här ett streck - ett sträckt streck ------------ Hälsningar språkpolisen tack för infon... .. Citera
Recommended Posts